Jak si vybrat dámské boty, které jsou in

Boty vždy tvořily velmi důležitou součást ženského šatníku, bohužel stále často podceňovanou. Boty přitom na nohou nosíme většinu dne. Ale je prakticky jedno, zda je to dámská obuv, pánská obuv či obuv pro děti. Nejdůležitější je, aby boty byly pohodlné a kvalitní. Kromě toho však nepodceňujte ani jejich design. Ten by měl korespondovat se stylem oblečení, a také se současnými módními trendy. Jak si ale takové dámské boty, které jsou in, vybrat?

5
Průměr: 5 (1x)
Váš hlas: Není
Lehké
1001 - 5000 Kč
30 minut a více

1

Módní dámská obuv se v jistých bodech vybírá stejně jako kterékoli jiné boty. K základním zásadám při výběru bot patří změření si délky nohy (ta se měří ve stoje přímo na chodidle). Boty si pak vybírejte cca o 10 mm větší.

2

Víte, že ženy mají více různých tvarů chodidel než muži? To ale také znamená, že ženy mají mnohem složitější výběr dámských bot. Nezkoušejte proto pouze jednu, ale obě dvě boty.

3

Vybírejte si boty podle účelu. Společenská obuv je určena pro krátkodobé nošení v interiéru. Vycházková obuv je určena zejména pro chůzi v exteriéru (po místních komunikacích), ale také i v místnostech. Sportovní obuv používáme ke sportování přesně podle typu sportu, k jakému byla obuv určena. Rekreační obuv se používá při sportovně rekreačních příležitostech a vycházkách.

4

Boty zkoušejte ideálně v době pozdního odpoledne. Proč? V té době jsou nohy po celodenní námaze lehce oteklé, což představuje tzv. maximální velikost, s níž se můžete vyhnout tomu, aby vás nové boty v budoucnu tlačily.

5

Rozmyslete si, zda budete nosit boty bez ponožek či punčocháčů anebo naopak (i to totiž rozhoduje o pohodlí).

6

Lodičky na vysokém podpatku musí na noze doopravdy sedět. Bota vás nesmí nikde škrtit a nesmí být ani volná. Chůze by se pak velmi záhy proměnila v peklo.

7

Pozor na jehlové podpatky, mohou být totiž pekelně ošemetné. Dovolit si je může pouze ten, kdo má chůzi na podpatcích vskutku zvládnutou.

8

Dámská obuv podléhá módním trendům daleko rychleji než u pánů. Jestli máte rádi módu, zajímají vás módní trendy a chcete zůstat prostě v obraze, aktuální informace o novinkách naleznete například na webu Rejnokobuv.cz anebo na Facebooku.

Prodej Rejnok obuvi online - to je více než 6000 modelů bot různých značek - Ecco, Rieker, Gabor, Skechers, Tamaris, Marco Tozzi, Salamander, Birkis, Camel Active a další. Vyberte si pohodlnou a módní obuv v e-shopu Rejnok, nechte si doručit obuv až domů, možnost do 30 dní obuv zdarma vrátit.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace
 Jak postupovat při koupi bytu

Emailový zpravodaj