Nápověda k stránkám JakTak.cz

Stránky JakTak.cz jsou jednoduché a srozumitelné k používání. Můžete zde jednoduše najít odpovědi na různé otázky, například Jak poznat těhotenství ? Jak zvládnout problémy s erekcí? Jak předcházet torzi žaludku u psů? a jiné. Krátkou nápovědu najdete níže. Pokud budete mít jakékoliv dotazy k použití stránek JakTak.cz, neváhejte nás kontaktovat, využitím kontaktních informací na stránkách kontaktů.

Navigace

Po levé straně stránek JakTak.cz se nachází menu se všemi kategoriemi. Vyberte kategorii, která Vás zajímá a stiskněte kurzor myší nad jejím názvem. Následně se Vám zobrazí články, které se ve vybrané kategorii nachází.
V případě, že pro vybranou kategorii existují podkategorie nebo kategorie klíčových slov, můžete stisknutím na požadovaný výraz dále upřesnit výsledky vyhledávání.

Vyhledávání

Na stránkách JakTak.cz můžete využit vyhledávání, které se nachází v horní částí stránek. Pro vyhledávání požadovaného výrazu, zadejte do bílého polička vyhledávacího okénka slovo nebo výraz, který Vás zajímá. Následně se zobrazí články, které mají něco společného s zadaným slovem nebo výrazem.

Psání článku

Pokud byste se rádi podělili o své znalosti s jinými návštěvníky JakTak.cz, můžete napsat vlastní článek.
Psát články může každý registrovaný uživatel JakTak.cz, který byl schválen jako autor (více v sekci Psát. Po přihlášení se v horním pravém rohu zobrazí odkaz "Napsat článek", po kliknutí na tento odkaz se zobrazí stránka pro přidání článku, kde najdete další podrobnosti k napsání článku.
Další informace můžete také najít na stránce Psát.

Body

Každý registrovaný uživatel může udělit článku, komentáři nebo jinému obsahu bod, a tím vlastně sdělit autorovi a jiným čtenářům článku, komentáře nebo jiného obsahu, že se Vám líbí.
Pokud udělíte bod, automatický dostane bod i autor článku, komentáře nebo jiného obsahu. Čím více má autor bodů, tím je výše v žebříčku uživatelů a vypovídá to o tom, že píše zajímavé příspěvky.

Body pro autora příspěvku

Za obodovány článek: 5 bodů
Za obodovány komentář k otázce: 1 bod
Za obodovanou otázku: 1 bod
Za obodovanou odpověď k otázce: 1 bod

Články na titulní straně

Top článek

Do top článků jsou vybírané články, které získaly nejvíce bodů od registrovaných uživatelů, a jejichž hvězdičkové hodnocení je na úrovní čtyř hvězdiček a více. Zároveň platí, že se zobrazují pouze články, které byly vytvořené ne déle než před 30 dny, mají vložen hlavní obrázek a mají stručný popis delší než 150 znaků.

Top 10 článků

Žebříček je tvořen ze všech článků zveřejněných na JakTak.cz, které byly vytvořené ne déle než před 30 dny, podle toho, který článek získal nejvíce bodů, od registrovaných uživatelů, a kolikrát byl navštíven.

Populární články

V populárních článcích se zobrazí články, podle toho kolik obdržely od registrovaných uživatelů bodů, a kolikrát byly navštívené. Zobrazují se články publikované ne déle než před 30 dny.