Nápověda k stránkám JakTak.cz

Stránky JakTak.cz jsou jednoduché a srozumitelné k používání. Můžete zde jednoduše najít odpovědi na různé otázky, například Jak a na co využít americkou hypotéku? Jak používat nejčastější anglické idiomy (fráze), část druhá? Jak na fixaci hypotéky? a jiné. Krátkou nápovědu najdete níže. Pokud budete mít jakékoliv dotazy k použití stránek JakTak.cz, neváhejte nás kontaktovat využitím kontaktních informací na stránkách kontaktů.

Navigace

V horní části stránek JakTak.cz se nachází menu se všemi kategoriemi. Vyberte kategorii, která Vás zajímá a stiskněte kurzor myši nad jejím názvem. Následně se Vám zobrazí články, které se ve vybrané kategorii nachází.
V případě, že pro vybranou kategorii existují podkategorie nebo kategorie klíčových slov, můžete stisknutím na požadovaný výraz dále upřesnit výsledky vyhledávání.

Vyhledávání

Pole zadání hledaného slova a pro vyhledávání obsahu se nachází v horní části stránek. Pro vyhledání požadovaného výrazu zadejte do bílého pole vyhledávacího okénka slovo nebo výraz, který Vás zajímá. Následně se zobrazí články, které mají něco společného se zadaným slovem nebo výrazem.

Psaní článků

Pokud byste se rádi podělili o své znalosti s jinými návštěvníky JakTak.cz, můžete napsat vlastní nekomerční článek.
Psát články může každý registrovaný uživatel JakTak.cz, který byl administrátorem stránky schválen jako autor (více v sekci Psát. Po přihlášení se v horním pravém rohu zobrazí odkaz "Napsat článek", po kliknutí na tento odkaz se zobrazí stránka pro přidání článku, kde najdete další podrobnosti k jeho podobě.
Další informace můžete také najít na stránce Psát.

Pokládání dotazů a komentáře

Přispívat v diskusi pod článkem může i neregistrovaný uživatel. K umístění otázky nebo komentáře využijte textové pole pod článkem. Váš příspěvek se nemusí zobrazit ihned a může podléhat automatizovanému nebo ručnímu schválení administrátora stránek. Komentářový obsah vykazující prvky komerce, spamu nebo jinak nevhodného charakteru bude odstraněn, v případě opakovaných prohřešků bude autor takového komentáře zablokován a jeho údaje, IP adresa a další informace zaslány do centrálního registru pro evidenci spamu.

Newsletter JakTak.cz

Návštěvníci se mohou zdarma přihlásit k odběru týdenního zpravodaje, který je zasílán do e-mailové schránky odběratele. Odhlásit se je možné kdykoli stisknutím tlačítka "Odhlásit odběr" v dolní části zpravodaje. Přihlásit se k doběru lze zadáním své e-mailové schránky v textovém poli označeném "Emailový zpravodaj" v pravém sloupci u článku nebo videa, anebo se lze přihlásit k odběru zpravodaje zde.

Nahlášení chyby, námětu nebo nevhodného obsahu

Naleznete-li na webové stránce chybu v článku, nefunkční video, odkaz, máte zájem nám zaslat námět, anebo jste objevili na stránkách nevhodný obsah, který by měl být z webové stránky odstraněn, použijte, prosím, tento kontaktní formulář. Děkujeme.

Tato nápověda byla vytvořena 13. června 2014