Jak uvázat dámský šál

Dámský šál není pouze nezbytnou součástí zimní garderoby. Různé variace šátků a šál se staly vyhledávanými módními doplňky. Šály a šátky je potřeba umět hezky a kreativně uvázat. Pár triků a rad přináší následující řádky a videonávody.

4
Průměr: 4 (4x)
Váš hlas: Není
Lehké
5 až 10 minut

1

Klasika

Přehněte šál napůl. Do záhybu, který vznikl, provlékněte volné konce šálu a utáhněte. Jedná se o klasické vázání šál či šátků.

2

Elegance

Šál z přední strany krku přehoďte dozadu. Zezadu chyťte oba volné konce a pokuste se šál vycentrovat tak, aby na každé straně byl šál stejně dlouhý. Oba konce si prohoďte do druhé ruky (nyní půjde každý konec šálu na opačnou stranu) a přehoďte zpět dopředu. Uvažte klasický uzel. Ten překryjte první vrstvou šály (ta vznikla na samém počátku, kdy jste šál přehazovali dozadu) a oba konce si upravte dle svých představ (podrobný návod viz videonávod č. 1).

3

Volný uzel

Přehoďte šál zezadu na šíji. Opět šál vycentrujte, abyste vepředu drželi v každé ruce stejně dlouhou část šálu. Na jednom konci uvažte volnější uzel, ten roztáhněte a provlékněte jím druhý volný konec. Uzel si utáhněte a potáhněte do výšky, která bude vám nejvíce vyhovovat (podrobný návod viz videonávod č. 1).

4

Další styly

Indická pašmína je velký šál z kvalitní bavlny, v našich podmínkách stále oblíbenější také jako elegantní doplněk do společnosti. Triky, jak pašmínu používat, naleznete ve videonávodu č. 2.

5

Arafatky

Jak vázat tzv. arafatky – volnější strakaté šály také převážně z bavlny, naleznete ve videonávodu č. 3.

Komentáře

Kdyby jste někdo sháněl

5

Kdyby jste někdo sháněl luxusní šátky za jedinečné ceny, tak se podívejte na forbe.cz.

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace
 Jak správně vybrat dětské kolo
Správný výběr kola je pro dobrý pocit z jízdy velice důležitý. Dvojnásob to platí u kola dětského, protože špatně...
 Jak vybrat bazénový vysavač
Pořízení bazénového vysavače výrazně přispěje k čistotě, průzračnosti a celkovému zlepšení kvality bazénové vody....

Emailový zpravodaj