Přihlášení do Era internetového bankovnictví

Co je potřeba

přihlašovací údaje pro internetbanking Poštovní spořitelny
internetové připojení

Tipy

Přihlašovací stránku pro Era internetbanking Poštovní spořitelny si uložte do záložek svého prohlížeče.

Nezapomeňte se po ukončení práce v internetbankingu Poštovní spořitelny řádně odhlásit a nejlépe pak zavřít okno prohlížeče.

Kroky: 

Máte-li Era účet Poštovní spořitelny, můžete jej spravovat přes internet. Přihlásit se do Era internetového bankovnictví – internetbankingu Poštovní spořitelny – lze přes zadanou adresu www.erasvet.cz.

Vstup do Era internetbankingu Poštovní spořitelny najdete v pravém horním rohu internetové stránky. Klikněte na žluté tlačítko.

Otevře se okno Přihlášení Era internetbankingu Poštovní spořitelny. Pro přihlášení do Era internetbankingu Poštovní spořitelny je třeba vyplnit přihlašovací formulář vlevo nahoře. Zadejte své identifikační číslo a PIN pro přihlášení do Era internetbankingu.

Klikněte na tlačítko Přihlásit. Era internetbanking Poštovní spořitelny se spustí, pokud jste své přihlašovací údaje zadali správně. Nyní se můžete pohybovat v prostředí internetbankingu Poštovní spořitelny, a tedy využívat všechny funkce Era účtu Poštovní spořitelny.