Jak si sbalit tašku do porodnice

Blíží se váš den Dé? Sbalení do porodnice není jen tak a rozhodně to není pouze o jedné tašce, budete jich potřebovat hned několik. Ta první by měla obsahovat všechny doklady, další tašky si zabalte věci pro pobyt v nemocnici, další taška představuje tašku pro čerstvě narozené miminko, a ta poslední je pro vaše miminko na cestu domů.

5
Průměr: 5 (2x)
Váš hlas: Není
Složité
Zdarma
10 až 30 minut

Co je potřeba

• Několik tašek
• Doklady
• Plínky
• Hygienické pomůcky
• Oblečení
• A jisté znalosti

1

Pro přijetí do nemocnice potřebujete doklady:
1. Občanský průkaz, kartička pojištěnce, a také těhotenský průkaz. Toto je základ, ale to není vše. Vedle těhotenského průkazu nezapomeňte i na všechny důležité lékařské záznamy.
2. Dále budete potřebovat: souhlasné prohlášení o jméně, rodný list, v případě, že jste vdaná, tak i oddací list (a to i v případě, že jste čerstvě rozvedené - do 300 dnů), jestli jste rozvedené, tak i rozsudek o rozvodu s doložkou o nabití platnosti.
3. Pokud jste se bohužel v průběhu těhotenství ovdověla, je zapotřebí abyste do porodnice vzala i úmrtní list svého manžela.

2

Do tašky pro pobyt v porodnici:
Co si vzít sebou do porodnice? Každá porodnice se v tom trochu odlišuje, základem však jsou rozhodně neklouzavé a pohodlné obutí, noční košile (vezměte si raději dvě) některé porodnice dávají, ale je vždy lepší mít pro jistotu i svoji, župan, kojící podprsenku – ideálně 2, 4 – 6 jednorázových kalhotek (prevence infekce), vložky do podprsenky, porodní vložky (můžete i normální, ale tyto mají větší savost a po porodu je nakonec více oceníte), ručník, osuška, žínka (vyplatí se), teplé ponožky, hygienické potřeby, kalciová mast na prsa a případně i nafukovací plovací kruh, kdyby vaše posedávání bylo bolavé.
Sebou si vezměte nějakou minerálku, a také i léky, pokud nějaké užíváte.

3

Pro miminko do porodnice:
Základní potřeby do porodnice jsou jednorázové plínky a vlhčené ubrousky.

4

Taška připravená pro odchod domů z porodnice
Tato taška se chystá před odchodem do porodnice, ale přináší se až těsně před odchodem. Její obsah se poněkud odlišuje podle ročního období, a také i podle toho, zda pojedete autem, či sanitkou. Obsah také ovlivňuje i váš vkus. Všeobecně vzato však budete potřebovat cca toto:
• Zavinovačku – klasickou anebo rychlozavinovačku
• Deku
• Body
• Dupačky
• Kabátek
• Čepička
• Látková plínka
• Případně autosedačka
Uprostřed horkého léta si nejspíše místo deky vystačíte s plínkou a bez kabátku, přesto se mít v porodnici toto všechno, vyplatí, protože nikdy nevíte, jaké bude počasí.

5

V zimě pak:
• Teplý fusak – kožešinový, péřový a podobně, jestli budete mít autosedačku, nejspíše oceníte spíše malou kombinézu
• Zavinovačka, místo zavinovačky může být i kombinéza
• Deka
• Body
• Hrubší dupačky
• Kabátek anebo svetřík
• Tenká bavlněná čepička
• Na to pak zimní čepička
• Podvlékací bavlněné rukavičky
• Klasické zimní rukavičky
• Látková plínka
• Případně autosedačka

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak udělat kuře Marengo | recept
 Jak odstranit zápach ze psí tlamy
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace

Emailový zpravodaj