Jak naučit psa čůrat venku

Radost z nového štěňátka může pokazit neustálé uklízení loužiček. Neházejte flintu do žita, každého psa lze naučit vykonávat potřebu mimo byt. Naučit psa čůrat venku chce jenom trošku trpělivosti a volného času.

5
Průměr: 5 (1x)
Váš hlas: Není

1

Štěně se učí chodit čůrat ven zhruba v době tří měsíců. Na to musíte při pořizování nového psa myslet. Stanovte si s novým psím kamarádem pevné hodiny jídla, venčení i odpočinku. Vezměte si týden dovolené. Zpočátku venčete svého psa po třech hodinách – a to i v noci. Choďte s ním ven zejména po krmení, pití či hře.

2

Vezměte svého psa na místo, kam jiní pejskaři často nemíří. Štěně je totiž v psí hierarchii na posledních příčkách a pach cizích psů mu bude dělat problémy.

3

Ve chvíli, kdy pejsek vykonává potřebu, pochvalte ho. Nikoli ale tak, abyste ho vylekali. Pes musí pochopit, za co je chválen. Dejte najevo, že máte radost. Nejlepší postup je psa chválit a podpořit ve chvíli, kdy se chová žádoucím způsobem.

4

Pokud narazíte na to, že váš pes čůrá doma, vezměte psa ven. Zbytečně na něj ale nekřičte a moc ho netrestejte. Mohl by si trest spojit s činností, nikoli místem.

Tipy

V obchodech s potřebami pro zvířata můžete koupit speciální spreje, které překryjí pach moči a které odpuzují vašeho miláčka, takže se na stejné místě již nevymočí.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace
 Jak postupovat při koupi bytu

Emailový zpravodaj