Jak poznat Štrasburk

Štrasburk - to je francouzské město, které bylo založeno roku 12 př.n.l. a které určitě stojí za návštěvu. Nachází se na hranicích s Německem a v současné době v něm sídlí většina vrcholných orgánů Evropské unie. Ve Štrasburku si každý najde to své, nachází se zde moderní čtvrti i skvostné pamětihodnosti. Co ve Štrasburku nezapomenout navštívit?

4
Průměr: 4 (2x)
Váš hlas: Není
Velmi lehké
1001 - 5000 Kč

1

Katedrála Notre-Dame
Nedostavěná, a přece krásná. Gotická katedrála monumentálních rozměrů je otevřená každý den. První neděli v měsíci ji můžete navštívit bez poplatků, běžný vstup stojí 4,40€. Pokud si chcete užít Štrasburk z ptačí perpektivy, můžete za 3€ vystoupat do vyhlídkové části věže.

2

Rohanský palác
Zámek z 18. století bude určitě zajímat všechny milovníky umění, archeologie a řemesel. Právě zde se totiž nacházejí nejvýznamnější městská muzea těchto oborů. Jsou otevřena každý den kromě úterý a vstupenka stojí 6€ na osobu. Jak už je ve Francii zvykem, osoby mladší osmnácti let mají vstup zdarma.

Jak poznat Štrasburk

3

Petite France
Návštěvou historické čtvrti Petite France se rázem ocitnete na přelomu 16. a 17. století. Malebné domečky a mosty vytvářejí nepopsatelnou atmosféru staré rybářské oblasti, kterou můžete procestovat pomocí výletních lodiček.

4

Vinné sklepy
Pod bývalou městskou nemocnicí na Place de l'Hôpital byl v roce 1395 vybudován rozsáhlý vinný sklep. V současnosti se zde nachází muzeum, kde je uložen barel vína z roku 1472 a jiné hroznové skvosty.

Jak poznat Štrasburk

5

Sídla EU
Organizované skupiny návštěvníků mohou po předchozí domluvě navštívit budovu Evropského parlamentu a Evropské komise. Jedná se o obrovské moderní budovy, kde se schází vrchní představitelé orgánů Evropské unie. Návštěvníci se mohou v budově Louise Weisse zúčastnit plenárního zasedání a sledovat tak práci našich europoslanců.

Tipy

Po Štrasburku se nejlépe cestuje pomocí moderních tramvají.

Komentáře

Přidat komentář

Obsah tohoto pole je skrytý a nebude veřejně zobrazen.
 
 Jak poznat kvalitní a nekvalitní matrace
 Jak poznat a koupit kvalitní olivový olej
 Jak udělat záhoracký závitek | recept

Emailový zpravodaj