Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat vhodný nábytek do ložnice

30. Červenec 2018

Ložnice je místností, kam chodíme spát, relaxovat a užívat si příjemných chvilek se svým partnerem či partnerkou. V jejím interiéru se zkrátka musíme cítit příjemně. Zároveň bychom ale měli dbát i na to, aby byla ložnice vybavena maximálně funkčně. Je tedy nezbytné nakoupit ten správný nábytek. Jak na to? Čtěte dál, prozradíme vám to.

1

Postel jako základ

Jakýmsi srdcem a v podstatě i středobodem ložnice je bezesporu postel. Vybrat byste měli co nejbytelnější. Optimální volbou jsou bezesporu modely z masivního dřeva. To je pevné a dokáže vydržet dlouhá léta. Do takovýchto postelí se standardně vkládají lamelové rošty. Jinak lze volit i postele z dřevotřísky nebo kovu. Záleží na vašich preferencích. Nezapomeňte také na vhodné matrace. Jestliže chcete uvažovat ekonomicky a mít vysoce jakostní provedení, vsaďte na latexové matrace. K dispozici jsou jinak i taštičkové, pěnové a jiné.    

2

Vestavěné či klasické skříně

Máte-li vedle ložnice specifickou šatnu, není zapotřebí se o skříních vůbec bavit. Většinou tomu tak ovšem není a spousta lidí se právě zaměřuje na nákup šatních skříní. Asi nejvíce frekventované jsou ty vestavěné. Je to logické, protože zaberou nejmenší porci prostoru a zároveň do nich vložíte nejvíce oděvů. Jsou přehledně členěné a bez potíží pojmout jak tyč na zavěšení šatů, tak i police či zásuvky, v nichž si najde své místo třeba spodní prádlo.   

3

Nezapomínejte na police a ostatní doplňky

V každém případě nový ložnicový nábytek musí pojímat i funkční doplňky. Mezi ty standardně patří třeba takové delší police. Výborné jsou zejména nad postelí. Jinak lze vybírat také moderní noční stolky. Právě v nich ukryjete drobné věci denní potřeby. Někdo v ložnici preferuje také přítomnost nástěnného věšáku nebo němého sluhy pro rychlé odložení svých svršků.  

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vyrobit domácí hnojivo na růže
Jak vybrat ledničku
Jak se starat o pokojové rostliny
Jak vyleštit hliník