Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat vhodný nábytek do ložnice

30. Červenec 2018

Ložnice je místností, kam chodíme spát, relaxovat a užívat si příjemných chvilek se svým partnerem či partnerkou. V jejím interiéru se zkrátka musíme cítit příjemně. Zároveň bychom ale měli dbát i na to, aby byla ložnice vybavena maximálně funkčně. Je tedy nezbytné nakoupit ten správný nábytek. Jak na to? Čtěte dál, prozradíme vám to.

1

Postel jako základ

Jakýmsi srdcem a v podstatě i středobodem ložnice je bezesporu postel. Vybrat byste měli co nejbytelnější. Optimální volbou jsou bezesporu modely z masivního dřeva. To je pevné a dokáže vydržet dlouhá léta. Do takovýchto postelí se standardně vkládají lamelové rošty. Jinak lze volit i postele z dřevotřísky nebo kovu. Záleží na vašich preferencích. Nezapomeňte také na vhodné matrace. Jestliže chcete uvažovat ekonomicky a mít vysoce jakostní provedení, vsaďte na latexové matrace. K dispozici jsou jinak i taštičkové, pěnové a jiné.    

2

Vestavěné či klasické skříně

Máte-li vedle ložnice specifickou šatnu, není zapotřebí se o skříních vůbec bavit. Většinou tomu tak ovšem není a spousta lidí se právě zaměřuje na nákup šatních skříní. Asi nejvíce frekventované jsou ty vestavěné. Je to logické, protože zaberou nejmenší porci prostoru a zároveň do nich vložíte nejvíce oděvů. Jsou přehledně členěné a bez potíží pojmout jak tyč na zavěšení šatů, tak i police či zásuvky, v nichž si najde své místo třeba spodní prádlo.   

3

Nezapomínejte na police a ostatní doplňky

V každém případě nový ložnicový nábytek musí pojímat i funkční doplňky. Mezi ty standardně patří třeba takové delší police. Výborné jsou zejména nad postelí. Jinak lze vybírat také moderní noční stolky. Právě v nich ukryjete drobné věci denní potřeby. Někdo v ložnici preferuje také přítomnost nástěnného věšáku nebo němého sluhy pro rychlé odložení svých svršků.  

Návod obsahuje komerční sdělení.

Verca58 (neověřeno) | St, 09/11/2019 - 20:41

Ložnice slouží jako místo k odpočinku. Já osobně v ložnici nemám ani žádnou skříň. Pouze v rohu malou knihovničku a pak manželskou postel. I když je místnost menší, působí to vzdušně, čistě a útulně. Postel jsme vybrali takový ten střed a tentokrát jsem nakupovala online na: https://www.aminabytek.cz/postele-do-loznice-z-masivu-borovice/?vf=1&ef…. Dá se samozřejmě sehnat i jinde, ale ty z diskontu mě moc nelákaly. Jinak mi většinu nábytku dělal strejda, který je truhlář. Za to jsem mu velmi vděčná.:)

KamSsa1 . (neověřeno) | So, 06/29/2019 - 16:33

Myslím si, že v ložnici zase tolik věcí být nemá. Do ložnice si totiž člověk jde hlavně odpočinou a vyspat se, a tak by v ní nemělo být moc rušivých prvků. U nás tedy v ložnici máme pouze jednu komodu, dva noční stolky a samozřejmě nechybí ani manželská postel.

Iveta Karásková (neověřeno) | Po, 06/24/2019 - 06:38

Možná je to jen můj názor, ale podle mého by měl v ložnici určitě být i nějaký erotický nábytek. Pochopím, když se mnou v tomto ti konzervativnější z vás souhlasit nebudou, ale třeba u nás se erotický nábytek už tak nějak stal nedílnou součástí naší ložnice. Nedokázala bych si ji bez něj představit.

Janek Netrousil (neověřeno) | St, 01/30/2019 - 08:52

Jojo, kvalitní postel by měla být základ každé ložnice. U nás to už bohužel přestává platit. Naše postel už je dost stará a začíná to na ní být znát. Už se na ní i hůře spí, takže její výměna je nevyhnutelná. Už jsem se po nějakých díval, ale zatím se mi žádnou vybrat nepodařilo.

Jan Král (neověřeno) | Po, 10/29/2018 - 09:08

S tou postelí úplně souhlasím. To je prostě základ. Co se ostatního nábytku týče, tak já osobně velmi rád nábytek "recykluji" Starý nábytek má podle mě prostě své kouzlo. Například od sousedů se mi podařilo zachránit moc pěknou starou komodu, kterou se chystali vyhodit. Přitom jen stačilo ji přelakovat, koupit na ni nové úchytky a hned je jako nová. Do ložnice se mi skvěle hodí. :-)

Další zajímavé články

Jak vybrat záclonu | rady a tipy. I přesto, že internet nabízí širokou škálu záclon a dalších bytových doplňků, často bývá lepší vidět záclonu na vlas…
Jak utřít česnek | rady a tipy. Všichni víme, že česnek je pro naše zdraví velice důležitý, i když některým strávníkům vadí jeho aromatická vůně. Něko…
Jak vybrat vhodný venkovní teploměr | rady a tipy. Bez ohledu na předpověď počasí a pohled z okna nás denně zajímá, jaká je venku teplota. Třeba proto…