Přejít k hlavnímu obsahu

Jak levně procestovat Mnichov

19. Květen 2019

Mnichov je hlavním městem Bavorska a správním střediskem Horního Bavorska. Rozkládá se na ploše 310 km2, má 36 správních obvodů. Mezi německými velkoměsty je městem s největší hustotou osídlení.

Co je potřeba

průvodce

letenka

mapa města

1

Pořiďte si průvodce, který obsahuje mapu města, kterou budete určitě potřebovat. Zajisté Vám také tento průvodce poskytne mnoho užitečných německých frází.

2

Do Mnichova létají pravidelné linky, případně se tam lze dostat vlakem nebo autobusem. 

3

Zajistěte si ubytování. Pro méně náročné cestovatele doporučuji hostely. Ostatním, kteří chtějí trochu více pohodlí, nabízí Mnichov řadu pěkných hotelů a penzionů.

4

Pro přepravu po městě používejte snadno dostupný a jednoduchý systém veřejné dopravy. Kupujte si denní jízdenky, vyjdou Vás mnohem levněji než samostatné jízdenky. Jízdenky se dají koupit i na více pásem, nazývají se Mehrfahrtenkarte (modré pro dospělé, červené pro děti). Jednodenní jízdenka Tageskarte nabízí neomezené cestování pro dva dospělé lidi a až tři malé děti mladší 15 let. 

5

Projeďte se na kole. Městský systém nabízí „Bike and Ride“, můžete se projet po celém městě a zakotvit v některé pivní zahrádce.

6

Projděte se Starým městem, které Vás vstáhne do své minulosti. Oblíbená památka je kostel Frauenkirche nebo-li mnichovský dóm, který je nejznámější dominantou města. Z obou jeho věží je překrásný výhled nejen na město, ale také na nedaleké Alpy. Ke kostelu Frauenkirche se dostanete linkou metra U6, 5 stanic – zastávka "Marienplatz".

Pomocí příměstského železničního systému máme možnost prozkoumat celé okolí Mnichova.

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici