Co je potřeba

průvodce, letenka, mapa města

1

Pořiďte si průvodce, který obsahuje mapu města, kterou budete určitě potřebovat. Zajisté Vám také tento průvodce poskytne mnoho užitečných německých frází.

2

Levné letenky najdete na adresách www.click4sky.com , www.lufthansa.com nebo na www.letuska.cz/nemecko/mesto-munich/.

3

Zajistěte si ubyvotání. Pro méně náročné cestovatele doporučuji www.hostelbookers.com a pro ostatní, kteří chtějí o trochu víc pohodlí doporučuji www.hotels.cz/Mnichov, www.spenziony.cz/nemecko/mnichov.

4

Pro přepravu po městě používejte snadno dostupný a jednoduchý systém veřejné dopravy.
Kupujte si denní jízdenky, vyjdou Vás mnohem levněji než samostatné jízdenky. Jízdenky se dají koupit i na více pásem, nazývají se Mehrfahrtenkarte (modré pro dospělé, červené pro děti). Jednodenní jízdenka Tageskarte nabízí neomezené cestování pro dva dospělé lidi a až tři malé děti mladší 15 let

5

Projeďte se na kole. Městský systém nabízí „Bike and Ride“, můžete se projet po celém městě a zakotvit v některé pivní zahrádce.

6

Projděte se Starým městem, které Vás vstáhne do své minulosti. Oblíbená památka je kostel Frauenkirche nebo-li
mnichovský dóm, který jee nejznámější dominantou města, z obou jeho věží kostela je překrásný výhled nejen na město, ale také na nedaleké Alpy. Ke kostelu Frauenkirche se dostanete linkou metra U6, 5 stanic – zastávka "Marienplatz".

Tipy

Pomocí příměstského železničního systému máme možnost prozkoumat celé okolí Mnichova.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.2
Average: 4.2 (5 votes)