Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na módu – módní trendy podzim/zima 2012

10. Červenec 2015

Módní trendy podzim a zima 2012. Ranní teploty dávají jasně najevo, že podzim je tady a zima za dveřmi. Obchody s módou se zaplnily podzimními a zimními oděvy, kontury módních trendů pro podzim a zimu 2012 jsou jasně zřetelné: rebelství a výrazné barvy navazující na jaro a léto, maskáče, na výsluní móda gothiců i barokních rebelů. Zajímavým osvěžením módních trendů podzim a zima 2012 je pak kolekce Uncle Sam.

1

Čím otevřít módní sezonu podzim 2012? Vezměte si na sebe červenou tmavších odstínů, vybrat si můžete od korálové až po vínovou a karmínově červenou. Módní trendy na podzim a zimu 2012 se totiž nesou v duchu rebelie a drzosti. A šeď, na kterou jsme byli zvyklí v minulosti, do podzimního ani zimního šatníku pro rok 2012 rozhodně nepatří.

2

Maskáče jsou zpět! Makáčové legíny, maskáčová trika i camuflage bundičky, militární styl do podzimních dní jako dělaný. Trendy jsou khaki a barevnější parky. Mezi trend podzimu 2012 patří pak cvoky a cvočky.

3

Kdo hledá změnu, jistě stojí zato zhlédnout módní kolekci pro podzim a zimu 2012 od Uncle Sam. Značka zažívá letos velkou renesanci. Uncle Sam, či lépe rebrandovaná UNCS – United Clothing Style, na podzim a zimu 2012 přišla se zajímavou kolekcí fitness oblečení, streetwear oblečení a oblečení nadměrných velikostí. Katalog Uncle Sam podzim/zima 2012 s vnadnou, doplňky z medvědího kožichu ověnčenou (a v doprovodu medvěda) modelkou na titulní straně nabízí netradiční „rebelský“ exkurz podzimní a zimní módy 2012.

4

Módním trendem podzimu 2012 je překvapivě gothic móda, které kraluje černá barva. Gothická subkultura vznikla v 80. letech jako část punkové subkultury a odmítáním společenských hodnot. Ale zapomeňte, že pouze černá barva bude stačit. Gothic style je o fantazii, mystice a romantismu, ale i extravaganci, klíčem ke stylu jsou vhodně zvolené doplňky nebo krajka.

5

A od krajky to už není příliš daleko k baroku. Typická je zdobnost, náročné střihy, prostě oblečení „načančané“, bohaté na zdobení a perleť. Pokud vám není blízká „černá gotika“, „bohaté baroko“ v podobě luxusních kabátků a bot vás může oslovit spíše.

6

Kožešiny zůstávají trendem pro podzim i zimu 2012 stejně jako vloni! A nezapomeňte také na trend kostek. Kabáty, klobouky, kalhoty v kostkovaném provedení kombinujte k britskému stylu vysokých kožených jezdeckých bot.

Z módních trendů pro podzim a zimu 2012 vyčnívá styl Uncle Sam. Navštivte kamennou prodejnu UNCS v OC Laso nebo Foru Nová Karolina v Ostravě nebo e-shop Uncle Sam Ostrava! Vyberte si své podzimní nebo zimní Uncle Sam bundy, Uncle Sam mikiny nebo Uncle Sam doplňky.
Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak nakupovat v e-shopu Uncle Sam (UNCS)
Jak správně tvarovat obočí
Obrázek není k dispozici
Jak na módu – módní trendy jaro 2013
Obrázek není k dispozici
Jak na módu – zimní trendy