Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zmírnit bolest krční páteře

Špatné držení těla je nejčastější příčinou bolesti krční páteře. Ta nejčastěji souvisí s přetížením šíjových svalů. Zejména při práci u počítače. K uvolňování bolesti v oblasti krční páteře pomáhá cvičení. Prvním a velice jednoduchým cvikem je předklon hlavy - bradou se snažíme dotknout hrudi. Účinným cvikem je úklon, cvičení pro zmírnění bolesti šíjových svalů můžeme zakončit vytáčením hlavy při upažení rukou. V žádném případě hlavou nekroužíme. Podívejte se také, jak správně u počítače sedět.

Diskuze k článku

Přidat komentář

bacatka (neověřeno) | Út, 06/02/2015 - 23:06

Dlouha leta jsem mela problemy s krcni pateri, hlavne pri dlouhem sezeni u pocitace (v praci). Pomohlo mi par jednoduchych opatreni.
1) pred dlouhym sezenim a po nem procvičit (jako na videu výše)
2) pred dlouhym sezenim preventivne namazat nejakym prirodnim gelem na preventivni mazani (ja osobne pouzivam Perskindol Active gel)
3) sedet rovne a co nejvic chodit

Adriana (neověřeno) | Út, 06/09/2015 - 18:42

Souhlasím s komentářem nade mnou. Perskindol gely máme pořád doma, jsou to naši nejlepší pomocníci na bolest.

ondrejka (neověřeno) | St, 06/10/2015 - 14:45

Holky, kde ten Perskindol kupujete? Ptala jsem se na něho v lékárně, ale nemají, asi se bude muset objednat z internetu, co?

Adriana (neověřeno) | Čt, 06/11/2015 - 16:53

Ja objednavam z ewoshop.cz, maji tam slevy za registraci a osobni odber v Praze, coz je pro me super.

ondrejka (neověřeno) | Pá, 06/12/2015 - 12:30

Diky, uz jsem se divala, obchod vypada dobre, objednam :-)

Další zajímavé články

Jak správně uskladnit brambory | rady
Jak správně uskladnit brambory | rady. Předtím, než brambory uložíme, necháme je od sklizně tak 2 až 3 týdny vydýchat v suchu a teple. Brambory před u…
Jak správně zmrazit zeleninu
Když sezóna čerstvé zeleniny skončí, co nestihneme zpracovat hned, musíme co nejlépe uskladnit na horší časy. Výbornou metodou uchování zeleniny přes…