Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zmírnit bolest krční páteře

28. Září 2014

Špatné držení těla je nejčastější příčinou bolesti krční páteře. Ta nejčastěji souvisí s přetížením šíjových svalů. Zejména při práci u počítače. K uvolňování bolesti v oblasti krční páteře pomáhá cvičení. Prvním a velice jednoduchým cvikem je předklon hlavy - bradou se snažíme dotknout hrudi. Účinným cvikem je úklon, cvičení pro zmírnění bolesti šíjových svalů můžeme zakončit vytáčením hlavy při upažení rukou. V žádném případě hlavou nekroužíme. Podívejte se také, jak správně u počítače sedět.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k videu

Další zajímavé články

Jak správně uskladnit brambory | rady
Jak správně uskladnit brambory | rady. Předtím, než brambory uložíme, necháme je od sklizně tak 2 až 3 týdny vydýchat v suchu a teple. Brambory před u…
Jak správně zmrazit zeleninu
Když sezóna čerstvé zeleniny skončí, co nestihneme zpracovat hned, musíme co nejlépe uskladnit na horší časy. Výbornou metodou uchování zeleniny přes…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.