Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na přihlášení do Facebooku - registrace

Facebook přihlášení. Přihlášení do sítě Facebook je jednoduché. K přihlášení budete potřebovat jen svou e-mailovou schránku, kde bude registrace do Facebooku potvrzena. Ukážeme si, jak na přihlášení do Facebooku krok za krokem. Přihlášení vám umožní sdílet se svými přáteli komunikaci se svými přáteli i sledování jejich aktivit.

Co je potřeba

běžná emailová schránka (potřebná pro přihlášení do Facebooku)

1

Zadejte internetovou adresu http://www.facebook.com. Na adrese http://www.facebook.cz sociální službu Facebook nenaleznete.

2

Zobrazí se vstupní strana pro přihlášení do Facebooku. První přihlášení do Facebooku je snadné. Zadejte pravdivě své křestní jméno, příjmení, email, heslo pro přihlášení do Facebooku, pohlaví a datum narození. Pokud při přihlášení zadáte nepravdivé informace, vaši přátelé vás nebudou moct na Facebooku najít.

3

Přihlášení do Facebooku má další kroky. Po odkliknutí zelené ikony Zaregistrovat se na titulní straně Facebooku se objeví systémem vygenerované heslo. Přepište jej do zvolené kolonky. Heslo slouží k bezpečnostní kontrole. S potvrzením neotálejte. Jinak se může zobrazit: Čekali jste příliš dlouho na vyřešení bezpečnostní kontroly. Zadejte prosím odpověď nyní. Přihlášení tak zdržíte.

4

Při přihlášení vám Facebook v následujících třech krocích nabídne nalezení vašich přátel, kteří už na Facebooku mají svůj profil, formulář pro zadání základních informací o vaší osobě či možnost nahrát svou profilovou fotografii. Abyste po přihlášení nalezeli na Facebooku své přátele, můžete zadat svou emailovou adresu a heslo do schránky. Pokud se obáváte své heslo Facebooku sdělit, využijte malé tlačítko Přeskočit. Své přátele totiž můžete nalézt i jinými cestami.

5

Do vaší emailové schránky uvedené při přihlášení do Facebooku dorazí z Facebooku ověřovací email. V emailu naleznete instrukce, jak svůj Facebook účet potvrdit kliknutím na zaslaný odkaz. Tím aktivujete svůj Facebook účet na 100 %. Vítejte na Facebooku, přihlášení do Facebooku a registrace doFacebooku proběhla úspěšně.

Chcete-li k hledání svých přátel na Facebooku využít emailovou schránku, pak ji uvádějte už během registrace do Facebooku. Služba funguje následovně: zadáte adresu schránky a heslo, které při přihlašování do emailové schránky užíváte. Facebook si "hrábne" do vaší schránky a "vytáhne" si uložené kontakty. Poté jména porovná se jmény registrovaných lidí na Facebooku a nabídne vám po přihlášení do Facebooku jejich profily.

Na Facebook uvádějte jen takové informace, při jejichž zneužití třetí stranou nebudete poškozeni. Facebook využívají například personální agentury, aby se o zájemcích o zaměstnání dozvěděli informace, které v životopise nenajdou. Profil na Facebooku o vás prozradí, jaké máte názory, jaké máte vyjadřovací schopnosti i jaké máte zájmy a preference.

Facebook využívají miliony lidí, proto některé funkce fungují občas pomaleji. Potvrzovací email z přihlášení (registrace) do Facebooku může dorazit do vaší emailové schránky v průběhu dne, nikoliv ihned.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak si změnit vzhled Facebooku
Zdá se vám prostředí Facebooku už okoukané? Oživte si Facebook novým vzhledem. Pokud užíváte prohlížeč Mozilla Firefox, budete to mít velice snadné. V…
Obrázek není k dispozici
Jak nainstalovat Skype
Přestože má každý z nás osobní mobilní telefon a ceny tarifů a volání již nejsou přehnaně vysoké, tak jako tomu bylo dříve, volat zadarmo se hodí. Vol…