Přejít k hlavnímu obsahu

Jak řešit interiér vestavěné skříně

21. Červenec 2018

Vestavěné skříně dnes patří mezi nejmodernější řešení uskladnění oděvů a různých jiných věcí. Nejčastěji se s nimi setkáváme v ložnicích, nicméně výjimkou není ani přítomnost této skříně třeba v předsíni. Vyznačují se především maximální možnou úsporou prostoru, jehož je v interiéru často velmi málo. V každém případě je zapotřebí vestavěné skříně co nejlépe řešit z hlediska uspořádání jejich interiéru. Jak na to? Čtěte dál, prozradíme vám to.

1

Šatní tyče jako základ

V každé vestavěné skříni musí být jednoznačně šatní tyče. Vždyť právě na ně si budete věšet veškeré svršky. Volit můžete celou jednu část, kde je možné ukládat kabáty a dlouhé bundy. Jinak je možné řešit vše rozpůlením tohoto prostoru. Mikiny, kalhoty a další oděvy až tolik prostoru nepotřebují. 

2

Spousty variabilních polic

Aktuálním trendem jsou vestavěné skříně vybavené velkým množstvím různých polic. Ty by se měly dát bez problémů přemístit z místa na místo. Ano, několik polic může být fixně ukotveno s tím, že už se s nimi nebude nikdy hýbat. Nechte takto ale pouze opravdu jen málo polic, abyste si mohli v případě potřeby celý interiér bez jakýchkoli obtíží změnit tak, jak vám to bude aktuálně vyhovovat. Mobilní poličky drží jen na kovových kusech, jež se jednoduše dají pryč. 

3

Elegantní a funkční drátěný program

Ptáte se, proč právě volit drátěný program? Odpověď je jednoduchá, poněvadž je ve skříni maximálně praktický. Ostatně takové elegantní vertikální žaluzie jsou také praktické a nic jiného vás u nich mimo designu až tolik nezajímá. Drátěný program je tvořen prodyšnými drátěnými boxy, do nichž se tradičně uschovává spodní prádlo. Stačí jen skříň otevřít a následně vysunout box, do něhož ponožky, kalhotky či trenýrky jednoduše vložíte. Vše bude rychlé a praktické. Vy se ráno zbytečně při oblékání nezdržíte ani vteřinu. 

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak správně umývat a udržovat okna
Jak vybrat ideální ohřívač vody
Jak zbavit domácnost virů a bakterií