Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se zbavit holubů na balkoně | rady

Jak se zbavit holubů na balkoně | rady. Holubi dovedou na balkonech udělat pěkný nepořádek. Kromě toho, že ráno probudí svým vrkáním i přes zavřená okna, pokálí všechno možné. Existuje spousta, více či méně zaručených receptů a návodů, jak se holubů na balkoně zbavit. Některé z nich jsou ovšem dosti nehumánní a například trávení holubů přinese víc neštěstí než užitku, jelikož zároveň s holuby otrávíte i jiné užitečné ptactvo. Vyzkoušejte některé osvědčené způsoby, z nichž některými nás inspirovali čtenáři sami.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Díky Lucie,už jsem se rozhodla také pro tu síť,zasklívat balkon se mi nechce a ještě je to finančně náročné..mohla by jste mi ještě sdělit,kolik vás přibližně ta síť stála??
mám lodžii cca 6 metrú dlouhou..
Díky za odpověď.
Eva B.

Lucie.K (neověřeno) | Út, 05/13/2014 - 15:07

Nevím zda to není reklama, ale snad se to sem dám může - nám jediné co pomohlo, tak na balkon si nechat namontovat síť proti holubům a od té doby máme klid a čistou podlahu. Firmu jsem si našla specializovanou na internetu, která dělá jen tohle a to www.sitprotiholubum.cz . Byla jsem už zoufalá, protože CD a nálepky s ptáky nefungovaly. Síť je super, je přes ní hezky vidět a je po problému jednou pro vždy.

birdoff (neověřeno) | Po, 06/29/2015 - 11:03

Jaroslava89 (neověřeno) | Po, 02/22/2016 - 17:03

Ahoj, konečně jsme oslovili odborníky a dostali jsme doporučení na firmu birdoff.eu, kterou tady i někdo v diskuzi uváděl a po několikaletých pokusech s cdčkama, maketama dravců atd. jsme nechali nainstalovat bodce proti holubům. Kamarádka měla také problém, ale s balkonem tak si tam nechala dát tenkou síť. :)

Další zajímavé články

Jak se zbavit vrabců | tipy
Jak se zbavit smutnic | rady a tipy
Jak opravit okenní tabule | rady
Jak zabezpečit rodinný dům | rady