Přejít k hlavnímu obsahu

Jak správně uskladnit jablka | rady

Jak správně uskladnit jablka | rady. Naši předkové si dokázali velmi vážit úrody, kterou sklidili, a tak se také dokázali dobře postarat o její kvalitní uskladnění. U některých vzácných druhů jablek postupovali dokonce tak, že před utržením jablka zabalovali do papírových sáčků, aby slupka zůstala měkká a křehká. Následující rady pro uskladnění jablek přispějí k tomu, aby se sklizeň jablek uchovala co nejdéle. Třeba i přes celou zimu.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Dobrý den, chci moc poděkovat za tenhle článek, protože jsme před měsícem koupili zahradu s chatou a vzhledem k tomu že období zrání jablek a celkově prodin už vrcholí, musím se začít zajímat o to jak naložím s ovocem, aby jsme si jej užili co nejdéle bez toho aniž bych byla překvapená hníjícími plody... Já jsem amatér, žádnou zkušenost nemám, takže bude i mazec až budeme řešit stříhání stromků, to budu muset asi někoho najmout. Každopádně děkuji za článek i za tip na obalove-materialy, teď na jejich web koukám a myslím že také něco nakoupím, ať mám jablíčka a hrušky kde uložit.

Lenka a Tobík (neověřeno) | St, 01/13/2016 - 09:08

Další zajímavé články

Jak se zbavit smutnic | rady a tipy
Jak pěstovat černý kořen