Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zhubnout boky

30. Listopad 2010

Vyzrát na problémové partie těla jako jsou boky, chce dnes každá třetí žena. Sedavá práce, nedostatek pohybu, i často opomíjená životospráva. To vše má na svědomí, že se necítíte, jak byste chtěla. Pomocníkem v boji za lepší postavu se může stát tento návod s postupem na základní cviky pro posílení vašich boků.

1
Klekněte si, překřižte nohy v kotnících, a natáhněte obě své ruce do strany.
2
Sedněte si vedle svých nohou naproti nataženým rukám.
3
Přitáhněte se svými boky na druhou stranu směrem k nataženým rukám, přitom natáhněte ruce v protisměru.
4
Tento cvik proveďte desetkrát jedním směrem, desetkrát druhým směrem.
5
Přejdeme k dalšímu cviku.
6
Lehněte si na bok s nataženýma nohama. Hlavu podepřete rukou.
7
Vnější nohu zvedněte co nejvýše, vydržte v této poloze, opět položte.
8
Totéž uděláme, když se obrátíme na druhý bok. Ideálně po dvaceti na každé straně.
9
Cvičení doplníme třetím cvikem. Pomozte si nějakým závažím a provádějte krok do boku. Vždy jeden krok vpravo, přísun druhé nohy, poté krok vlevo, přísun pravé nohy.
10
Další cvik, který nám poslouží při hubnutí a zpevňování boků, je následující. Lehněte si na záda, nohy kolmo nahoru. Napněte kolena a ruce položte na zem do upažení. Nohy střídavě ukláníme vpravo a vlevo.
11
Své cvičení můžeme doplnit o jízdu na rotopedu, máme-li jej doma k dispozici, nebo na jízdním kole. Bohatě postačí, když jednou týdně se projedete na kole, uděláte si pěkný výlet.
12
Tím máte základ, díky kterému se dopracujete ke zeštíhlení a posílení boků. Každý cvik ve stejném pořadí opakujeme. Cvičíme 20-30 minut dvakrát třikrát za týden. Cvičení můžeme doplnit o cviky s fitballem, pokud jej máme doma k dispozici. Záleží na tom, jak se budete cítit, jakou máte fyzickou zdatnost.

Efektivním způsobem, jak zhubnout boky, posílit hýždě a stehna a zlepšit si svou kondici, je spinning. Stačí zajít do fitness-centra, které je spinningovými koly vybaveno. Instruktoři na první hodině upozorňují na to, že vás druhý den může pekelně bolet zadek. Šlapání na kole zvládnete, ať už je vám dvacet nebo čtyřicet. Že jste začátečník, to vůbec nevadí, nebudete ve fitku určitě sama, která se spinningem začíná. Spinning je velice náročný sport, který vás ale odmění endorfinovou záplavou. Doporučuji vyzkoušet nejen ženám, ale i mužům.

Autor: chorche
Hodnocení
Hana Kheirbeková (neověřeno) | Ne, 01/11/2015 - 09:52

Prima nápady...

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici