alkoholické drinky

Jak udělat dezert z vodky | recept

Specifická chuť vodky se používá pro výrobu celé spousty míchaných nápojů či známých „křídel“. Vodku ale tentokrát použiji jako hlavní ingredienci pro výrobu sladkého dezertu s hříšným nádechem. Ten se jistě stane hvězdou každé party. Jak na to vám...

Jak připravit míchaný nápoj Hugo | recept

Ze šumivého vína si připravíme alkoholický míchaný nápoj nazvaný Hugo. K přípravě nápoje budeme potřebovat 3 cl bezového sirupu, drcený led, mátu, šumivé víno a sodu. Do sklenice nalijeme bezový sirup, přidáme drcený led, mátu, dolijeme šumivým...
Obrázek není k dispozici

Jak připravit nápoj Sangria

Sangría pochází ze španělského slova "sangre", což znamená "krev". "Krvavou" sangrii si připravte podle mého receptu.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Martini

Málokdo by chtěl popírat, že Martini vzniklo z jednoho starého koktejlu zvaného Martinez. Existuje několik koktejlových knížek napsaných těsně na přelomu minulého století které používají střídavě jak Martini, tak i Martinez.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Gin s Tonikem

V jednoduchosti je krása, klasika tedy gin s tonikem a citrónem. Připravte si podle mého receptu gin s tonikem i vy!
Obrázek není k dispozici

Jak připravit panáka B52

Zde je návod jak si tento lahodký mok můžete připravit sami. B52 je hravý míchaný nápoj, kterým nezkazíte žádnou zábavu.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Beefeater Red

S tímhle chutným elegánem se rozvášníte v každé pánské společnosti. Jestli si gin chtete dopřát v pohodlí domova, použijte klasický Beefeater.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Blue Lagoon

Blue lagoon (modrá laguna) je alkoholický koktejl, který zaujme především svojí barvou, díky níž si i vysloužil svůj název.
Obrázek není k dispozici

Jak připravit Daiquiri

Tento skvělý míchaný nápoj byl vynalezen kolem r. 1896 americkým inženýrem Jenningem Coxem, které dostal svůj název dle kubánského města Daiquiri.

Jak připravit Mojito

Mojito recept Oblíbený koktejl Mojito asi netřeba moc představovat – jde o ten tradiční kubánský drink, který nám všem tak moc chutná. A i když třeba léto skončilo, vy můžete Mojito popíjet i doma na gauči díky tomuto jednoduchému receptu. Recept na...

Stránky