1

Návod
Jako první je třeba si přečíst manuál instalace, instalace se totiž liší podle výrobce. Většina map se do různých navigací instaluje jiným způsobem, právě v návodu by měl být jasně uvedený postup, jak mapy nainstalovat.

2

Oficiální internetové stránky
Nejlepším postupem je navštívit oficiální internetové stránky výrobce navigace. Na stránkách je buď přesný návod nebo přímo možnost stažení. V současné době by měla být většina map ke stažení zdarma. Jestliže by byl s instalací problém, tak kontaktujte technickou podporu na dané stránce, ta by vás měla správně navigovat.

3

Zabalený soubor
Jestliže jste si stáhli soubor, který byl zabalený ve formátu RAR nebo ZIP, tak takový soubor obvykle obsahuje přímo mapy. V takovém případě připojte navigaci k počítači a nalezněte soubor, ve kterém se nachází mapy. Zabalený soubor rozbalte a mapy přesuňte do stejné složky, kde se nacházejí i ostatní mapy. Po zapnutí navigace by měly být nové mapy k dispozici.

4

Instalace
Jestliže jste si z oficiálních stránek stáhli instalační soubor, tak je opět nutné připojit navigaci a instalaci provést přímo do navigace.

5

Uživatelské rozhraní
V některých případech obsahuje již navigace přímo uživatelské rozhraní, které po připojení k počítači nabídne možnost automatického připojení k internetu, stažení a instalaci map. Pokud to umožňuje, tak to tak učiňte.

6

Návštěva výrobce GPS navigace
Jestliže se vám nepovede provést ani jednu ze zmíněných možností, tak navštivte výrobce nebo prodejce, který by vám měl ochotně pomoci s instalací nových map, případně vám obstará manuál k instalaci.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (2 votes)