Přejít k hlavnímu obsahu

Jak instalovat mapy do navigace

14. Prosinec 2013

GPS navigace je skvělý vynález, který nás již mnoho let provází na cestách. Každá navigace již při zakoupení obsahuje databázi map, po kterých může své uživatele navigovat. Jelikož ale navigace neobsahují mapy z celého světa, tak je potřeba, před cestou na neznámé místo, tyto mapy nainstalovat. Instalace může být pro mnohé uživatele značný problém, obzvláště pokud pracují s navigací poprvé. Jak nainstalovat mapy do navigace?

1
Návod Jako první je třeba si přečíst manuál instalace, instalace se totiž liší podle výrobce. Většina map se do různých navigací instaluje jiným způsobem, právě v návodu by měl být jasně uvedený postup, jak mapy nainstalovat.
2
Oficiální internetové stránky Nejlepším postupem je navštívit oficiální internetové stránky výrobce navigace. Na stránkách je buď přesný návod nebo přímo možnost stažení. V současné době by měla být většina map ke stažení zdarma. Jestliže by byl s instalací problém, tak kontaktujte technickou podporu na dané stránce, ta by vás měla správně navigovat.
3
Zabalený soubor Jestliže jste si stáhli soubor, který byl zabalený ve formátu RAR nebo ZIP, tak takový soubor obvykle obsahuje přímo mapy. V takovém případě připojte navigaci k počítači a nalezněte soubor, ve kterém se nachází mapy. Zabalený soubor rozbalte a mapy přesuňte do stejné složky, kde se nacházejí i ostatní mapy. Po zapnutí navigace by měly být nové mapy k dispozici.
4
Instalace Jestliže jste si z oficiálních stránek stáhli instalační soubor, tak je opět nutné připojit navigaci a instalaci provést přímo do navigace.
5
Uživatelské rozhraní V některých případech obsahuje již navigace přímo uživatelské rozhraní, které po připojení k počítači nabídne možnost automatického připojení k internetu, stažení a instalaci map. Pokud to umožňuje, tak to tak učiňte.
6
Návštěva výrobce GPS navigace Jestliže se vám nepovede provést ani jednu ze zmíněných možností, tak navštivte výrobce nebo prodejce, který by vám měl ochotně pomoci s instalací nových map, případně vám obstará manuál k instalaci.
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto GPS navigace: ilustrační, Rotorhead, ID: 236993, sxc.hu

Hodnocení

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
GPS navigace je neocenitelným pomocníkem na cestách. Vybrat si v současné době můžete z GPS navigace do auta, na kolo, na motocykl anebo GPS do mobiln…
Obrázek není k dispozici
Řešení reklamace ojetého vozu je téměř vždy nepříjemná záležitost, u které je třeba, abyste zachovali chladnou hlavu a hlavně také to, abyste se nevzd…
Obrázek není k dispozici
Pokud jste aktivní řidič, a zároveň se vám nelíbí cena pojistné smlouvy, máte právo pojistnou smlouvu změnit. Aby ke změně pojistné smlouvy mohlo dojí…