1

Nejprve zkontrolujte na svém set-top boxu nebo televizi s DVB-T tunerem, zda naladění Prima Zoom neproběhlo již automaticky. Vezměte ovladač k TV nebo set-top boxu a projděte všechny televizní kanály.

2

Pokud jste Prima Zoom nenalezli, vstupte do ovládacího menu vašeho přijímače a v části NASTAVENÍ (SETTING) zvolte LADIT (TUNE). V ovládacím menu vašeho TV přijímače zvolte buď MANUÁLNÍ (MANUAL) nebo AUTOMATICKÉ (AUTOMATIC) ladění pro naladění TV Prima Zoom.

3

Zvolíte-li automatickém ladění, TV Prima Zoom se sama naladí (proběhne naladění i dalších televizních stanic). Při manuálním ladění Prima Zoom nastavte číslo kanálu v Multiplex 3 podle oblasti, ve kterém se nacházíte. Program Prima Zoom je vysílán v rámci multiplexu 3 operátora Czech Digital Group z následujících stanovišť:

Název vysílače Stanoviště Kanál
BRNO-HÁDY Brno - Hády 59
BRNO-MĚSTO Brno, Barvičova 59
BRNO Kojál 59
PRAHA Cukrák 59
PRAHA-MĚSTO Praha - město 59
ÚSTI NAD LABEM Buková hora 55
PLZEŇ Krašov 52
SUŠICE Svatobor 52
ČESKÉ BUDĚJOVICE Kleť 22
JIHLAVA Javořice 30
TRUTNOV Černá hora 60
OSTRAVA SLEZSKÁ OSTRAVA vodárna Hladnov 48
OSTRAVA Hošťálkovice 48
JESENÍK Praděd 51
ZLÍN Tlustá hora 25
LIBEREC Ještěd 60
PARDUBICE Krásné 34
KARLOVY VARY Tři Kříže 60
ZNOJMO Kraví hora 49

Tipy

Prima Zoom na satelitu: Vysílání TV stanice Prima Zoom se objeví i na satelitu česko-slovenské satelitní platformy CS link a Skylink. T stanice Prima ZOOM bude umístěna na Astra 3B ((23,5°E), kmitočet 12,070 GHz, pol. Horizontální, SR 27500, TEC 3/4, DVB-S/QPSK. Zde jsou umístěny i dva stávající tematické programy FTV Prima a to Prima COOL a Prima LOVE.

Varování

Pokud se vám nedaří naladit Prima Zoom, zřejmě budete muset natočit na vysílač anténu nebo ji vyměnit za anténu s větším ziskem.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.875
Average: 3.9 (8 votes)