Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit svatební oznámení | tipy

Jak připravit svatební oznámení | tipy. Jak vytvořit svatební oznámení a co na svatební oznámení napsat? Svatební oznámení je to první, co Vaši svatební hosté a svědkové uvidí, a na jeho základě si mohou o svatbě vytvořit první dojem, proto rozhodně nepodceňujte jeho výběr. Svatební oznámení by mělo být originální, ale také vkusné.

1

Svatební oznámení si objednejte alespoň 2 měsíce před svatbou a rozešlete jej 2 až 4 týdny před svatebním obřadem.

2

Svatební oznámení by mělo obsahovat datum, místo a hodinu konání obřadu. Chcete přece, aby se adresáti svatebního oznámení byli o tomto velkém dni zpraveni.

3

Jména snoubenců se ve svatebním oznámení píší bez titulů, jména adresátů a jejich adresy na obálkách by měly být psány ručně. Dáváte tím najevo, že si příjemce ceníte a že na něj před svatebním obřadem myslíte.

4

Připsat můžete popis cesty na obřad či hostinu nebo přání, zda si přejete potvrdit účast.
Jestliže se pozvání na svatbu týká více členů rodiny, vypisují se na obálku všechna jejich jména.
Ke svatebnímu oznámení můžete přiložit pozvánku na hostinu s uvedením místa a hodiny začátku oslavy.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak napsat svatební oznámení
Jak vybrat svatební dar | tipy
Jak vybrat turistický batoh
Jak vybrat větrák
Jak přizpůsobit domácnost alergikovi