1

Funkce svatebního oznámení

Svatební oznámení je oficiální pozvánkou na obřad. Jeho přílohou může být také pozvánka ke svatebnímu stolu. Právě svatební oznámení vytváří prvotní dojem ze svatby. Pro vás samotné zůstává cennou vzpomínkou na váš svatební den.

2

Vzhled

Dnes si můžete vybrat z široké nabídky různých variant svatebního oznámení. Svatební oznámení si můžete sami navrhnout, grafická studia jsou vybavena speciálními programy, pomocí kterých vytvoří svatební oznámení přesně podle vašich představ.

Svatební oznámení si můžete vybrat tradiční papírové, ale také netradiční elektronické nebo například dřevěné, ve kterém je obsah vašeho oznámení vypálen laserovým paprskem. Výhodou tohoto netradičního oznámení je, že následně může všem pozvaným posloužit jako milá dekorace.

3

Obsah

Design svatebního oznámení by měl co nejvíce vystihnout vás a váš vztah. Po obsahové stránce nezapomeňte uvést všechny potřebné údaje, zejména:

- datum sňatku
- místo konání obřadu
- hodinu, kdy obřad začne
- samozřejmě vaše jména a příjmení nebo přezdívky,
pod kterými vás hosté snadno identifikují

Hostům, které chcete mít na svatební hostině přiložte k oznámení pozvánku ke svatebnímu stolu.

Pro své svatební oznámení si můžete vybrat libovolný text, můžete se inspirovat svou oblíbenou písní, básničkou, citátem apod.

Můžete si vybrat z nabídky předdefinovaných oznámení jako jsou např.:

Jana Nová a Jan Novák
Slůvko ano vyslovíme,
prstýnky si vyměníme
a vše polibkem potvrdíme
dne ...

Jana Nová a Jan Novák
oznamují,
že dne ... jim končí prosté „Já“
a začíná krásné „My“.

Jana Nová a Jan Novák
oznamují všem přátelům a známým,
že dne ... nám zazní svatební zvony.

4

Tisk

Svatební oznámení objednejte minimálně 2 měsíce před termínem svatby, abyste měli dostatek prostoru pro jejich rozeslání.

Samotný tisk trvá většinou 14 dní. Cena jednoho papírového svatebního oznámení se pohybuje okolo 25 Kč za kus včetně obálky.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (2 votes)