PTqymztIymM

Co je potřeba

- prázdnou krabici od mléka
- děrovačku
- uhu lepidlo, či jiné pořádné tuhé lepidlo
- pravítko
- řezák anebo nůžky
- noviny anebo balící papír
- morušový papír
- stuha
- čajová svíčka
- tavnná pistol
- fix

Tipy

Na oblepení můžete použít i jakýkoli jiný papír - balící a orazítkovat jej, dárkový papír a jiné.
Můžete si dát i tu práci, že lícovou stranu přetřete akrylovými barvami a zalakujete, či přetřete na bílo a použijete techniku deoupage.
Možností je mnoho, záleží jen na vaší kreativitě a možnostech, které tomu chcete věnovat.

Kroky: 

Krabici od mléka umyjte, nechte oschnout, a pak ji rozřežte přesně podle video - návodu.

Do kartonu je potřeba vyříznout okénka. Použijte pravítko a fix. V zahraničíse používá míra na palce, takže jejich cca půl palce znamená asi 1,25cm od okraje po svislých stranách u všech čtyř obdelníků. Vrchní spodní část má být široká 3/4 palce, což je v převodu na centimetry - 2cm. Vzniklé obdelníky vyřežte, případně vystřihněte.

Vznikne vám mřížka, kterou z pomalované strany polepíte novinovým papírem. Dbejte na shyby. Přebytky ořežte, či ostříhejte a opětně vyřežte okýnka. Vemte morušový papír a vlepte jej přes okýnka.

Nakonec zkompletujte krabičku do původního tvaru.
Horní část proděravte drovačkou a protáhněte stuhu, či tkaničku, svažte a máte hotovo. Stačí už jen vložit svíčku. Dbejte bezpečnostních pravidel.