1

Nedůvěra či zvyk

V dnešním moderním počítačovém světě si podnikatel může vybrat, zda své daňové přiznání podá elektronicky či se bude spoléhat na „papírovou jistotu.“ A netýká se to jen daňového přiznání. Mnoho lidí dává přednost klasickým papírovým tiskopisům a formulářům před těmi elektronickými.

2

Sázka na jistotu

Výhody elektronických tiskopisů, jako je úspora času či nákladů, jsou všem známé. Tato forma dokumentů ale obsahuje i zápory a možné problémy týkající se ochrany elektronických dokumentů, jejich prokazatelnosti a také ověřování elektronických podpisů.

3

Papírové formě tiskopisů ještě neodzvonilo

Elektronická forma dokumentů přináší mnoho výhod, přesto však stále existuje mnoho uživatelů, kteří preferují formuláře a dokumenty v papírové podobě. Navíc některé dokumenty, zejména účetní doklady, se vyplatí vést nejen v elektronické, ale také v listinné podobě.

4

Originální podoby tiskopisů

Tiskopisy a další formuláře však nemusíte pracně shánět na úřadech či je hledat na internetu. Rovněž nemusíte trávit čas nad tiskem těchto dokumentů. Díky neustálým změnám v zákonech se navíc tiskopisy často mění, tudíž se vyplatí zainvestovat do aktuálních formulářů a zakoupit si originální výtisky.

5

Nabídka je opravdu veliká

Potřebné tiskopisy nabízejí různé obchody s kancelářskými potřebami jako například internetový obchod SEVT. Nejen, že zde můžete sehnat nepřeberné množství všech druhů dokumentů a formulářů, ale také můžete využít výhodných cen. Ve zmiňovaném obchodě si můžete vybrat z hospodářských tiskopisů, dokumentů pro školy, pro knihovny a další instituce, ale také z různých kancelářských potřeb.

6

Nic nepodceňujte

Záleží jen na vás, jaký typ formulářů upřednostňujete a s čím se vám lépe pracuje. Rozhodně se však vyplatí mít několik papírových tiskopisů po ruce.

Článek obsahuje komerční sdělení.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)