Přejít k hlavnímu obsahu

Jak ulehčit živnostníkům podnikání

03. Březen 2014

Jeden možný způsob, jak si ulehčit práci při podnikání, se týká opatřování potřebných tiskopisů. Ať už jste podnikatel, živnostník či účetní, určitě ke své činnosti potřebujete nejrůznější dokumenty – od příjmových pokladních dokladů, přes faktury, po rozvahu.

1

Nedůvěra či zvyk

V dnešním moderním počítačovém světě si podnikatel může vybrat, zda své daňové přiznání podá elektronicky či se bude spoléhat na „papírovou jistotu.“ A netýká se to jen daňového přiznání. Mnoho lidí dává přednost klasickým papírovým tiskopisům a formulářům před těmi elektronickými.

2

Sázka na jistotu

Výhody elektronických tiskopisů, jako je úspora času či nákladů, jsou všem známé. Tato forma dokumentů ale obsahuje i zápory a možné problémy týkající se ochrany elektronických dokumentů, jejich prokazatelnosti a také ověřování elektronických podpisů.

3

Papírové formě tiskopisů ještě neodzvonilo

Elektronická forma dokumentů přináší mnoho výhod, přesto však stále existuje mnoho uživatelů, kteří preferují formuláře a dokumenty v papírové podobě. Navíc některé dokumenty, zejména účetní doklady, se vyplatí vést nejen v elektronické, ale také v listinné podobě.

4

Originální podoby tiskopisů

Tiskopisy a další formuláře však nemusíte pracně shánět na úřadech či je hledat na internetu. Rovněž nemusíte trávit čas nad tiskem těchto dokumentů. Díky neustálým změnám v zákonech se navíc tiskopisy často mění, tudíž se vyplatí zainvestovat do aktuálních formulářů a zakoupit si originální výtisky.

5

Nabídka je opravdu veliká

Potřebné tiskopisy nabízejí různé obchody s kancelářskými potřebami jako například internetový obchod SEVT. Nejen, že zde můžete sehnat nepřeberné množství všech druhů dokumentů a formulářů, ale také můžete využít výhodných cen. Ve zmiňovaném obchodě si můžete vybrat z hospodářských tiskopisů, dokumentů pro školy, pro knihovny a další instituce, ale také z různých kancelářských potřeb.

6

Nic nepodceňujte

Záleží jen na vás, jaký typ formulářů upřednostňujete a s čím se vám lépe pracuje. Rozhodně se však vyplatí mít několik papírových tiskopisů po ruce.

Autor: mmakyyy
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vyřídit živnostenský list
Chcete-li vykonávat samostatně výdělečnou činnost, podnikat, založit startup, neobejdete se bez živnostenského listu. S jeho vyřízením souvisí celá řa…