Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat dobře padnoucí oblek na svatbu?

06. Srpen 2019

Oblek pro ženicha je stejně tak důležitý jako svatební šaty pro nevěstu. I ženich je v tento den středem pozornosti a je potřeba, aby vedle nevěsty vynikal. Mnoho mužů ale neví, jak správně oblek na svatbu vybrat – jaký zvolit střih, jaká barva je vhodná, volit či nevolit doplňky? Možná v těchto otázkách nemáte jasno ani vy. Poradíme vám, jak vybrat svatební oblek pro ženicha.

1

Materiál hraje prim

U obleku pro ženicha hraje jednu z nejdůležitějších rolí materiál, ze kterého je vyroben. Nejlepší volbou jsou obleky ze 100% vlny, pro letní svatby se hodí obleky vyrobené z kombinace vlny a lnu, které jsou prodyšnější. Pro opravdové fajnšmekry jsou jako stvořené luxusní obleky s příměsí hedvábí, které se jemně lesknou a vypadají moc pěkně.

2

Nepodceňujte správný střih

Svatební oblek musí ženichovi dokonale padnout, žádné výjimky se nepřipouští. Vybírejte proto tam, kde vám dokážou poradit a doporučit, který střih je právě pro vás ten pravý. Úzký střih a dvouřadé zapínání se hodí pro vysoké a štíhlé muže, po nižší muže naopak doporučujeme jednořadá saka se zapínáním na dva knoflíky. Urostlí pánové ocení jednořadá saka. I ta nabízí luxusní značka Blažek.

3

A co barva?

Většina mužů při výběru obleku na svatbu automaticky sáhne po černé, v Blažek outletu ale narazíte i na jiné barvy, které rozhodně mají něco do sebe. Černý oblek je sice klasika, ale spoléhat se na něho nemusíte. Moderní muži rádi sáhnou například po antracitové barvě, chybou nemusí být ani sázka na oblek v tmavě modré nebo tmavě šedé barvě.

4

Nezapomínejte na doplňky

Důležitým prvkem ženichova vzhledu jsou určitě boty. Samozřejmostí jsou polobotky, kdy vám můžeme doporučit formální oxfordky s uzavřeným šněrováním. Pokud ženich tíhne k ležérnímu stylu, budou se mu určitě líbit tzv. monk shoes neboli boty s mnišskou sponou.

Oblek, obuv i doplňky pořídíte za exkluzivní ceny v Premium Outlet Prague Airport. Tento outlet Praha leží v bezprostřední blízkosti Letiště Václava Havla. Zakoupíte zde zboží s celoročními slevami 30 až 70 %.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak kombinovat barvy
Jak vybrat stylové skate oblečení?
Jak vybrat stahovací spodní prádlo?
Jak vám pomůže módní inspirátor?