Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat posilovací stroj na břicho

02. Březen 2012

Ploché a pevné břicho je snem každého začínajícího sportovce. Pojďme se podívat na posilovací stroje na břicho a další vybavení pro zpevnění břišních partií, které účinně pomáhají takového cíle dosáhnout. Využijte tyto tipy.

1

Ať už to jsou posilovací stroje na břicho či posilovací stroje na jiné partie těla, vždy si napřed ujasníme základní parametry: kam posilovací stroj umístit, abychom měli dostatek místa na cvičení a nemuseli se strojem pro každé cvičení manipulovat, dále pak kolik jsme ochotni za posilovací stroj na břicho zaplatit.

2

I když očekáváme, že posilovací stroj na břicho nám pomůže při pravidelném cvičení zpevnit břišní krajinu, jistě to nebude jediná část těla, na které chceme pracovat. Jestliže nemáme domácí posilovnu, jiný posilovací stroj či další vybavení, budeme potřebovat takový posilovací stroj, který nám umožní zpevňovat i další části těla.

3

Před nákupem posilovacího stroje by si měl každý ujasnit, co od něj očekává a jak často bude na něm cvičit. Počáteční nadšení časem pod tíhou nedostatku času a vůle mnohdy upadá. Následkem toho na posilovací stroj upadá prach, přestává být potřebný a nakonec skončí ve sklepě. Pokud hodláte cvičit, investujte do posilovacího stroje jen tolik peněz, kolik vám může vrátit na účinku.

4

Který posilovací stroj na břicho vybrat? Základem je šikmá posilovací lavice, kterou si můžete naklonit do různých úrovní, a tím zvyšovat obtížnost. Nohama se zapřete za držáky a provádíte cviky na zpevnění břicha, například sedy-lehy. Ceny se pohybují okolo čtyř tisíc korun. Oblíbeným domácím pomocníkem je také eliptický trenažér, který je šetrný ke kloubům. Kromě břišní krajiny účinně posiluje další části těla. Balanční podložka pak posiluje hluboce uložené svaly, které se jinak těžko procvičují, lze ji pořídit zhruba za dva tisíce korun.

Posilovací stroje nakupujte jen u osvěčených prodejců. Odborně vám při výběru poradí například Master Sport, navštivte webové stránky sportovní potřeby - nejlevnejsisport.cz.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vybrat posilovací lavici
Ochablost zádových a břišních svalů je nejčastější příčnou bolesti zad. Posilovací lavice pomáhají při vhodném používání tyto svaly účinně posilovat.…
Jak zhubnout na rotopedu
Obrázek není k dispozici
Jak cvičit na eliptickém trenažéru
Eliptický trenažér je oblíbený posilovací stroj, který zvyšuje kondici a pomáhá zlepšit krevní oběh. Tento posilovací stroj simuluje běh, narozdíl od…