Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat ty pravé trekové boty?

02. Září 2019

Aktivní trávení volného času je rok od roku populárnější. Aby také ne. Životní styl většiny z nás je dnes náročný spíše duševně než fyzicky. Často jsme zavaleni povinnostmi, stále více lidí sužují stres, nespavost a deprese. A právě fyzická aktivita nám přináší uvolnění a odpoutání se od každodenní rutiny. Stále oblíbenější jsou pěší výlety, které spojují pohyb a poznávání.

1

Kam se vypravit na trek v České republice?

V naší zemi najdeme spoustu krásných míst. K pěším výletům přímo vyzývají Český ráj či Žďárské vrchy, nádherné přírodní scenerie se nám otevřou v okolí Hřenska. A pro milovníky větší zátěže jsou jako stvořené Krkonoše nebo Beskydy. Navíc u nás máme celou řadu hradů, zámků a zřícenin, které můžeme během našich výletů navštívit.

2

Pro pěší výlety potřebujeme trekové boty odpovídající charakteru terénu

Ať vyrážíme na treky u nás nebo do vzdálenějších končin světa, nikdy bychom neměli zapomínat na kvalitní trekové boty. Ty by zdaleka neměly být výsadou milovníků adrenalinu, kteří překonávají vlastní limity v nejnáročnějším vysokohorském terénu. Kvalitní pohorky jsou totiž důležité nejen v Alpách, ale i při výpravě na houby nebo výletu o turistických trasách v Česku.

3

Jak správně vybrat outdoorovou obuv?

Vždy je třeba vycházet z podmínek, ve kterých budeme trekové boty nosit. Důležitými kritérii jsou zejména počasí a náročnost terénu. Vysoké boty zpevní kotník a ochrání nohy před chladem a vlhkostí, jsou tedy vhodné i do vyšších nadmořských výšek a komplikovaného terénu. Naopak nízké trekové sandály jsou komfortní v horku a jsou skvělé na upravených turistických stezkách. V kamenitém terénu či mokru je ale neoceníme.

4

Tápete a potřebujete poradit?

Pomůže Průvodce trekovou obuví na adrese https://www.eobuv.cz/jak-vybrat-trekove-boty. Najdeme tu detailní informace o typech outdoorové obuvi, používaných materiálech, výrobních technologiích i přehlednou infografiku.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat vázání na snowboard | rady
Jak vybrat běžecké hole | rady
Jak vybrat florbalovou hokejku | tipy
Jak správně vybrat kimono?
Jak vybrat lyže z druhé ruky