Přejít k hlavnímu obsahu

Jak začít podnikat už za 24 hodin

10. Červenec 2018

Hoříte nadšením nastartovat vlastní firmu, ale děsí vás dlouhý proces zakládání společnosti? Prozradíme vám, jakým způsobem ušetříte čas a zároveň nebudete riskovat.

1

Co je třeba, abyste mohli začít podnikat?

Už jste někdy zakládali společnost? Nejspíš ne a přirozeně se vám nechce podstupovat administrativní kolečko. Co všechno musíte vyřídit, když si chcete založit společnost s. r. o.?

  • Ještě před založením musíte promyslet počet jednatelů, název společnosti a výši základního kapitálu. Vložený kapitál může být jen symbolická jedna koruna, ale doporučujeme vám minimální vklad 50 000 Kč, aby společnost působila důvěryhodně.
  • Pak zavítejte na živnostenský úřad, kde si vyřídíte živnost.
  • Sežeňte si notáře, u kterého sepíšete zakladatelskou listinu.
  • Vyberte si banku, kde složíte základní kapitál a otevřete firmě účet.
  • Notář podá žádost na zápis do obchodního rejstříku.
  • Po kompletaci všech dokumentů a podání žádosti budete čekat zhruba 30 dní na vyřízení. Pokud kdykoli během procesu zakládání s. r. o. uděláte chybu v dokumentech, proces zakládání se prodlouží.
2

Existuje rychlejší způsob, jak získat vlastní firmu

Zakládání společnosti s. r. o. v českém prostředí není úplně procházka růžovým sadem, a právě proto existují služby, které vám pomohou. Jedná se například o založení společnosti na klíč, díky které podnikáte za 5-10 dní. Pokud chcete podnikat ještě rychleji, vyberte si firmu na prodej tzv. ready made společnost. O co se jedná? Tyto společnosti byly založené za účelem dalšího podnikání. Nemají žádné pohledávky ani závazky a pouze čekají na nového vlastníka, kterým můžete být právě vy. Jejich další výhodou je plně splacený kapitál a rychlost, s jakou se stanete novým jednatelem. S ready made společností podnikáte už za 24 hodin od podpisu změny vlastníka.

3

Skutečně se vám to vyplatí? Rozhodně ano

  • Nic nemusíte řešit sami, vyhnete se vyplňování dokumentů a formulářů.
  • Nekomunikujete s žádnými úředníky.
  • Stačí vám jedna schůzka, během které dostanete certifikát o bezdlužnosti firmy.
  • Získáte společnost s plně splaceným kapitálem a sídlem na prestižní adrese.

Firmu si můžete objednat na dálku nebo zajít přímo na jednu z poboček Simply Office v Praze nebo Brně. Vše vyřídíte rychle během jediné schůzky.

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Freefoto: simplyoffice.cz

Hodnocení

Tak to je pravda, Vašku. Sám jsem moc rád, že jsem se také cestou ready made společnosti vydal. Myslím si, že se mi díky tomu podařilo ušetřit spoustu času a hlavně starostí. Navíc je super, že firem, které se specializují na prodej s.r.o. je už v dnešní době celá řada, takže si stačí jen vybrat.

Zcela s vámi souhlasím. Pořádná propagace je bezesporu velmi důležitá. To, co popisujete zní celkem zajímavě. Myslím si ale, že jako propagace do začátku stačí i jen něco tak jednoduchého jako hezky navržené a kvalitně udělané vizitky. Pořádná vizitka je podle mě prostě základ.

Láďa Hrubeš (neověřeno) | Ne, 12/23/2018 - 17:20

Myslím si, že začít podnikat je v dnešní době jednodušší, než kdy dříve. Docílit ale toho, aby podnikání bylo úspěšné už tak jednoduché není. Myslím si, že spousta podnikatelů podceňuje sílu propagace a zvyšování prestiže vlastní značky. Způsobů, jak toho dosáhnout je spousta. Jedním z nich je například využití světelných projektorů na projekci loga firmy. :)

Jirka Zahrádka (neověřeno) | Pá, 09/28/2018 - 10:35

Souhlasím s Vaškem. Readymade společnosti jsou pro začínající podnikatele určitě skvělá volba. Ještě mnohem lepší volbou je ale podle mého názoru založení offshore společnosti.

Vašek (neověřeno) | Po, 09/03/2018 - 18:51

Podle mého názoru jsou ready made společnosti na klíč přímo spása pro nové začínající podnikatele. Sám moc dobře vím, jaké peklo je spojené se zakládáním s.r.o. a právě tyto ready made společnosti vše velmi ulehčují. Co bych za to dal, kdyby něco takového bylo dostupné v době, kdy jsem já zakládal svoji firmu.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Podnikáte a uvažujete, že své podnikání zrušíte? Velká konkurence, zvyšující se minimální základ daně, jiné finanční odvody nebo i osobní důvody, moho…
Chcete-li vykonávat samostatně výdělečnou činnost, podnikat, založit startup, neobejdete se bez živnostenského listu. S jeho vyřízením souvisí celá řa…