Přejít k hlavnímu obsahu

Jak začít podnikat už za 24 hodin

10. Červenec 2018

Hoříte nadšením nastartovat vlastní firmu, ale děsí vás dlouhý proces zakládání společnosti? Prozradíme vám, jakým způsobem ušetříte čas a zároveň nebudete riskovat.

1

Co je třeba, abyste mohli začít podnikat?

Už jste někdy zakládali společnost? Nejspíš ne a přirozeně se vám nechce podstupovat administrativní kolečko. Co všechno musíte vyřídit, když si chcete založit společnost s. r. o.?

  • Ještě před založením musíte promyslet počet jednatelů, název společnosti a výši základního kapitálu. Vložený kapitál může být jen symbolická jedna koruna, ale doporučujeme vám minimální vklad 50 000 Kč, aby společnost působila důvěryhodně.
  • Pak zavítejte na živnostenský úřad, kde si vyřídíte živnost.
  • Sežeňte si notáře, u kterého sepíšete zakladatelskou listinu.
  • Vyberte si banku, kde složíte základní kapitál a otevřete firmě účet.
  • Notář podá žádost na zápis do obchodního rejstříku.
  • Po kompletaci všech dokumentů a podání žádosti budete čekat zhruba 30 dní na vyřízení. Pokud kdykoli během procesu zakládání s. r. o. uděláte chybu v dokumentech, proces zakládání se prodlouží.
2

Existuje rychlejší způsob, jak získat vlastní firmu

Zakládání společnosti s. r. o. v českém prostředí není úplně procházka růžovým sadem, a právě proto existují služby, které vám pomohou. Jedná se například o založení společnosti na klíč, díky které podnikáte za 5-10 dní. Pokud chcete podnikat ještě rychleji, vyberte si firmu na prodej tzv. ready made společnost. O co se jedná? Tyto společnosti byly založené za účelem dalšího podnikání. Nemají žádné pohledávky ani závazky a pouze čekají na nového vlastníka, kterým můžete být právě vy. Jejich další výhodou je plně splacený kapitál a rychlost, s jakou se stanete novým jednatelem. S ready made společností podnikáte už za 24 hodin od podpisu změny vlastníka.

3

Skutečně se vám to vyplatí? Rozhodně ano

  • Nic nemusíte řešit sami, vyhnete se vyplňování dokumentů a formulářů.
  • Nekomunikujete s žádnými úředníky.
  • Stačí vám jedna schůzka, během které dostanete certifikát o bezdlužnosti firmy.
  • Získáte společnost s plně splaceným kapitálem a sídlem na prestižní adrese.

Firmu si můžete objednat na dálku nebo zajít přímo na jednu z poboček Simply Office v Praze nebo Brně. Vše vyřídíte rychle během jediné schůzky.

Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat podnikatelský úvěr
Vzít si podnikatelský úvěr není pro začínající i zavedené společnosti nic neobvyklého. Právě naopak. Finanční prostředky banky umožní nastartovat podn…
Obrázek není k dispozici
Jak ukončit živnostenské podnikání
Podnikáte a uvažujete, že své podnikání zrušíte? Velká konkurence, zvyšující se minimální základ daně, jiné finanční odvody nebo i osobní důvody, moho…
Jak vyřídit živnostenský list
Chcete-li vykonávat samostatně výdělečnou činnost, podnikat, založit startup, neobejdete se bez živnostenského listu. S jeho vyřízením souvisí celá řa…