Přejít k hlavnímu obsahu

Jak získat krásné a husté vlasy

06. Květen 2019

Díky modernímu trendu prodlužování vlasů, se z vás stane bohyně, popřípadě bůh. Tento jednoduchý způsob, jak získat krásnou kštici, je vhodný nejen pro ženy, ale i pro muže.

1

Jestliže toužíte po krásných a hustých vlasech, navštivte v co nejbližší době svůj oblíbený kadeřnický salon. Vlasoví mágové z vás udělají díky novým a lepším vlasům jiného člověka. Na výběr máte z mnoha různých odstínů a druhů vlasů (umělé nebo pravé).

2

Pomocí keratinu (přírodní součásti vlasů) a speciálních kleští se prameny připevní na vaše vlasy. Kleště jsou z jedné strany studené - touto stranou se přikládají k vlasu. Druhá strana je teplá - zde se nahřívá keratin a vlasy se do něj balí. Keratin je k vašim vlasům velice šetrný a nezávadný, vaše vlasy pod ním dýchají a neničí se.

3

Takto prodloužené vlasy vám vydrží až 4 měsíce, záleží na rychlosti růstu vašich vlasů. Po sundání starého keratinu se připevní keratin nový, vlasy lze použít vícekrát.

4

Po celé této akci vám budou doporučeny speciální přípravky na vlasy (lehké šampony a speciální balzámy), dále speciální kartáč na vlasy, který je na úpravu prodloužených vlasů velice důležitý.

Nebojte se a klidně se svými vlasy experimentujte. Prodloužené vlasy lze barvit, žehlit i kulmovat.

Ceny jsou různé podle typu použitých vlasů a jejich délce. Informujte se tedy předem, na kolik vás tato procedura vyjde.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na problémy s vlasy
Jak pečovat o prodloužené vlasy | tipy
Jak pečovat o suché vlasy | rady
Jak urychlit růst vlasů
Jak chránit vlasy před sluncem | rady