Přejít k hlavnímu obsahu

Jak pečovat o suché vlasy | rady

Jak pečovat o suché vlasy | rady. Známé přísloví tvrdí, že vlasy jsou koruna krásy. Suché kadeře, odlupující se pokožka a polámané konečky moc parády nenadělají. Naučte se se suchými vlasy bojovat a věnovat jim dostatečnou péči, která vrátí vaší hřívě hydrataci a zdraví. Jak na suché vlasy? Co takhle domácí masku na suché vlasy?

Co je potřeba

kosmetika na suché vlasy
olivový olej
med
mandlový olej

1

Vlasům obecně vadí příliš slunka, chlor, fénování, žehlení či barvení. Zaměřte se na oblast, kvůli které vaše vlasy nejvíc trpí a zkuste ji vynechat či nastavit šetrnější podmínky. Kupte si speciální spreje, které ochrání vlasy před horkem nebo vlasovou kúru po slunění. Vyberte si takovou barvu vlasů, která vlasy tolik nenarušuje.

2

Myjte si vlasy každý den nebo obden. Používejte speciální kosmetiku na suché vlasy, investujte zejména do kondicionéru.

3

Vyzkoušejte domácí hydratační masky. Smíchejte kvalitní olivový olej s medem a naneste do vlasů. Nechte působit zhruba půl hodiny a poté smyjte. Vyzkoušejte také zábal na noc. Stačí trocha dobrého mandlového oleje. Vetřete ho do vlasů a nechte působit. Ráno ho z vlasů vymyjte.

4

Zařaďte do jídelníčku více ovoce a zeleniny a ořechy. Vlasům, nehtům a pokožce velmi pomáhají vitamíny B. Jako doplňkovou stravu můžete na měsíc či dva zvolit například tablety pivovarských kvasnic.

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se starat o suché vlasy | rady
Jak na vlasové zábaly
Jak pečovat o vlasy v zimě | rady
Jak zabránit padání vlasů | rady
Jak se zbavit lámavosti nehtů | rady