carvingové lyžování

Jak na carvingové lyžování - handcarving

V 11. díle školy carvingu si ukážeme, jak se dotýkat sněhu sněhu nejdále od lyží směrem od středu oblouku. Před vyzkoušením handcarvingu zhlédněte videonávod.

Jak na carvingové lyžování - přisedání do oblouku

Užívejte si carvingové lyžování a osvojte si techniku carvingu. V 10. díle kurzu carvingu si ukážeme, jak přisedat do oblouku. Začneme přisednutím ke svahu.

Jak na carvingové lyžování - zahájení oblouku na vnitřní lyži

Při zahájení oblouku zvedneme odlehčenou vnější lyži a oblouk nakrojíme pouze na lyži vnitřní. V devátém díle kurzu carvingového lyžování si ukážeme, jak na to. V detailu zhlédněte techniku carvingového lyžování.

Jak na carvingové lyžování - zatížení vnitřní lyže

V sedmém díle kurzu carvingu si ukážeme, jak postupné přenášet váhu na vnitřní lyži, až se nám podaří krátké zvednutí vnější lyže. Zhlédněte komentovaný videonávod i další díly školy carvingu na JakTak.cz.

Jak na carvingové lyžování - rotace

Rotaci těla zahájíme pohledem do oblouku. Ramena celý oblouk vedou a přispívají k většímu nakrojení oblouku větším zatížením špičky lyže. V šestém díle naší malé školy carvingu zhlédněte postup, jak úspěšně při carvingu zvládnout techniku rotace.

Jak na carvingové lyžování - jízda po horní lyži

Chcete-li zvládnout carving rychle, čistě a dokonale, vydejte si přímou cestou ke carvingu. Jezdí se ve větší dynamice, náklonech a rychlosti. Jaké dovednosti se naučit? Pátá lekce carvingového lyžování na videu.

Jak na carvingové lyžování - pádová technika

Před dalším zlepšováním carvingové jízdy, její rychlosti a dynamiky by měl lyžař při carvingovém lyžování ovládat pádovou techniku. Zhlédněte čtvrtou lekci carvingu na videu!

Jak na carvingové lyžování - navazované carvingové oblouky

V naší carvingové škole pokračujeme navazovanými oblouky. Zpočátku si při lyžování můžeme pomoci jízdou "na boxera". Náklon těla vynikne při jízdě "na letadlo". Škola carvingu potřetí - zhlédněte video.

Jak na carvingové lyžování - celý oblouk s holemi

V druhé lekci carvingového lyžování si ukážeme, jak provést celý carvingový oblouk s holemi. Různý rádius lyží znamená různý oblouk. Na vhodném terénu zkusíme spojit dva oblouky.