1

Jestliže objevíte na svém těle bradavici, tak je na místě navštívit lékaře, který vám pomůže s léčbou. Pak si můžete podle jeho doporučení nechat bradavici zmrazit nebo chirurgicky vyjmout. Také vám může předepsat nějaké léky – nejčastěji různé masti.

2

Zmrazení
Je velmi užívané. Lékař vám pomocí tekutého dusíku bradavici zmrazí a ona poté sama odpadne. Ne vždy může jedno zmražení stačit a je třeba jej opakovat.

3

Vyříznutí
Je metoda, která má velkou úspěšnost. Provádí se v lokálním umrtvení na chirurgické ambulanci. Lékař vám bradavici vyškrábne a vy byste od ní měli již mít klid.

4

Domácí léčba
Mnozí léčí bradavice po svém a návštěvu lékaře nechávají jako poslední možnost. Pomoci mohou různé rostliny. Nejznámější je snad vlaštovičník, jehož šťáva, při pravidelném nanášení na bradavici, ji může odstranit.
Podobně to může fungovat i s cibulí, citronem či česnekem. Záleží na každém jedinci. To co jednomu pomůže, druhému bohužel nemusí.

5

Zázračný propolis
Jedná se o včelí produkt s blahodárnými účinky. Výborně působí i na bradavice. Můžete jej používat jako tinkturu či v surovém stavu. Postupujte vždy podle informací na příbalovém letáku.

Varování

Bradavice jsou kožním onemocněním, proto je nepodceňujte a navštivte lékaře!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.666665
Average: 3.7 (3 votes)