Co je potřeba

  • tampony
  • náplasti
  • tea tree oil
  • ananas
  • echinacea
  • ricínový olej
  • česnek
  • banánový olej
  • vlaštovičník
1

Upravte svůj jídelníček, dodejte do stravy vitamíny a třeba echinaceu. Podpříte tím svou imunitu a váš boj s bradavicemi bude jednodušší.

2

Podpořte eliminaci bradavice tea tree oilem anebo aloe vera, které dejte na tampon. Ten přilepte anebo přivažte na bradavici a nechte působit po dobu 6 – 12 hodin, pak ho vyměňte za čerstvý. Dělejte tak dlouho, dokud bradavice nezmizí. Ale pozor, léčbu neprovádějte déle, než 7 dní.

3

Babské rady doporučují, abyste na bradavici na 5 minut přiložili silnější plátek česneku. Počítejte však s tím, že vás to bude pekelně pálit, ale do dvou dnů, byste se bradavice měli zbavit.

4

Když nemáte náturu na česnek, tak můžete zkusit ananas. Čerstvý ananas je totiž znám jako jeden z nejúčinnějších prostředků na bradavice. Bradavice po dobu pěti dnů potírejte šťávou z ananasu. Aby to mělo efekt, nechte šťávu působit po dobu 4 – 5 hodin. Pak pokožku omyjte. Během několika dnů by měla zmizet, pokud ne, tak po týdnu celý proces zopakujte.

5

Bradavic se zbavíte i pomocí vlaštovičníku. Potírejte bradavici šťávou z rostliny, a to několikrát denně po dobu minimálně jednoho týdne. Vždy nechte šťávu na bradavici zaschnout. Postižená kůže začne postupně hnědnout a nakonec vám vypadne celá bradavice i s kořínky.

6

Ricínový olej je skvělým léčivým prostředkem a má úžasné účinky na vlasy i pleť. Bradavice se ricínovým olejem zbavíte tak, že si jej nakapete na prst a ten pak vetřete do kůže bradavice a jeho okolí. Ricinový olej nanášejte na postižené místo alespoň dvakrát denně, dokud bradavice nezmizí (obvykle do jednoho týdne).

7

Na bradavici můžete použít i běžně dostupné prostředky z lékárny, které jsou obvykle založeny na kyselině mravenčí nebo kyselině salicylové. Touto kyselinou bradavici potírejte dvakrát denně po dobu jednoho týdne. Dojde k postupnému odumření bradavice, která pak nakonec sama odpadne.

8

Zubní pasta umí úžasně vyčistit stříbro a je účinná i na opar. S pomocí zubní pasty se můžete zbavit také bradavic. Bradavici zubní pastou potírejte pravidelně alespoň dvakrát denně a to po dobu jednoho týdne.

Varování

Jestliže na bradavice nezabrala alternativní léčba, je nutné, abyste navštívili lékaře. Ne pouze kvůli tomu, abyste si vybrali z několika možností, jak se bradavice zbavit (na výběr zde máte odstranění bradavice chirurgicky, laserem anebo zmraženým dusíkem), ale také abyste vyloučili vážnější problém.

Varování

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.11111
Average: 4.1 (9 votes)