Co je potřeba

krmítko pro ptáčky, motouz, netkaná textilie, lopata na sníh

1

Zaléváme stálezelené rostliny, které potřebují vodu i v zimě. Zalít bychom je měli ve dnech, kdy nemrzne. Se zálivkou však počkáme, pokud v následujících dnech hrozí snížení teplot pod bod mrazu.

2

Ptáčky nekrmíme zásadně žádnými sladkými ani slanými zbytky lidské stravy. Do krmítek použijeme speciální sypané směsi pro zahradní ptactvo skládající se převážně ze slunečnicového semene, máku, sezamového semene anebo prosa. Také jim do krmítka můžeme dát kus loje odkrojeného z vařeného hovězího masa anebo jablka či oříšky.

3

V lednu je ideální čas pro výsev begonií, hlíznatých i záhonových. Výsevní misky umístíme na světlé místo a výsev nezasypáváme. Semenáčky vzchází při teplotě 20-22 °C. Jakmile vyklíčí, je vhodné snížit teplotu na 18 °C, aby se semenáčky příliš nevytahovaly.

4

V poslední dekádě ledna sejeme do kvalitního výsevního substrátu celer. Po vyklíčení potřebuje teploty přes 25 °C, lépe až k 30 °C. Po vyklíčení udržujeme teplotu kolem 20 °C. Pokud by pěstební teplota klesla pod 12 °C, sazenice by vybíhaly do květu. Pro výsev používáme pouze mořené osivo.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.333335
Average: 4.3 (3 votes)