Přejít k hlavnímu obsahu

Jak inzerovat v Realitách Avízo

Je vaším záměrem prodat nebo pronajmout byt? Inzerce bytů Reality Avízo vám poskytne profesionální koncepci nabídky realit a vytvoří optimální podmínky k úspěšnému prodeji nebo pronájmu vašeho bytu. Jak zadat inzerát na byt a proč právě přes Reality Avízo?

1

Nejdříve si vyberte rubriku, do které chcete podat inzerát, tedy prodej - pronájem bytu. V inzerci bytů se rozlišuje soukromý a komerční inzerát. Jedná-li se o soukromý bezplatný inzerát, musí splňovat dané dispozice. Redakce považuje za soukromou inzerci jednorázový prodej nebo pronájem bytu.

2

Inzerát bude zveřejněn nejpozději do 5 pracovních dnů a to v závislosti na termínu, ve kterém jej redakce před uzávěrkou vydání inzertních novin Avízo schválí. Většinou inzerát bývá zveřejněn dříve.

3

Soukromý placený inzerát můžete zvýraznit rámečkem nebo 1. zvýrazněným řádkem. Zveřejnění inzerátu můžete zadat na několik týdnů. Týdnem je považováno 7 kalendářních dnů od prvního zveřejnění.

4

Za komerční inzerci v inzerci bytů redakce Avíza považuje podnikatelský inzerát, který směřuje k opakovanému výdělku. Komerční inzerát slouží ke komerčním účelům a nezáleží na tom, jestli máte živnostenské oprávnění, nebo ne.

5

Při vyplňování inzerátu vám jednotlivé kolonky zcela jasně napoví, co do nich napsat, zvládne to úplně každý: lokalita, počet místností, cena a jiné další podstatné údaje.

6

Prostřednictvím internetu nelze podat inzerát na prodej nebo pronájem bytu. Tato inzerce bytů může být podána pouze osobně na pobočkách Avíza.

7

Tento typ inzerce můžete podat internetem, pokud ve svém inzerátu jako kontaktní údaj uvedete pouze e-mailovou adresu.

Podejte si inzerát na inzertním portálu Avízo.cz. Avízo - Váš svět inzerce, tisíce nových inzerátů denně. Inzertní noviny a online bazar. Soukromá inzerce zdarma, včetně fotografií. Inzeráty nejsou omezeny počtem znaků. Inzerce z mnoha oblastí: seznamka, mobil, práce, autobazar, cestování, reality, letenky, brigády, seznámení, nábytek, pneumatiky, motorky, hudba, zvířata... a mnoho dalších.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si pořídit reklamu na auto | rady
Jak si pořídit reklamu na auto | rady. Máte auto a zdá se vám jeho provoz den ode dne dražší? Existuje možnost, jak si na sebe může automobil (při)vyd…
Jak vyrobit domácí hnojivo na růže