Přejít k hlavnímu obsahu

Jak malovat na textil – malování na tričko

Jestli toužíte po určitém vzoru na tričko a nemůžete jej nikde v obchodech najít, tak si ho nakreslete sami. S barvami na textil, které seženete v každém papírnictví nebo ve výtvarných potřebách, si zvládnete namalovat na tričko jednoduchý vzor podle svých představ.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Dobrý den, na záclonu barvy na textil použít můžete také,ale hondě záleží na materiálu záclony.Pokud chcete nějké obrazce pak bych doporučila spíš barvy na hedvábí

Libor (neověřeno) | So, 12/01/2012 - 20:06

Dobrý den. Hezký návod, kde se dá taková barva na textil koupit? Děkuji za odpověď.

martof (neověřeno) | Čt, 06/27/2013 - 14:27

Já osobně kupuji barvu na textil naředěnou už přímo malování (čeeský výrobce Artemiss- dá se koupit na www.barvybarvicky.cz)Obrázky kreslím ručně ale třeba dcera si netroufne a obrázek přenese pomocí kopíráku.Dá se použít i trasnferová tužka k tomu určená,ale přece jen kopírák je levnější.vytiskne si obrázek, na triko položí kopírák(černý jde lépe vyprat než modrý) na kopírák přiloží obrázek a obkreslí a pak už má v podstatě omlaovánky na triku,takže obrázek jen vymaluje a nakonec obtáhne konturou.:)

Další zajímavé články

Jak udělat adventní věnec | tipy
Jak udělat adventní věnec | tipy. Výroba adventního věnce je velmi jednoduchá, záleží jen na fantazii tvůrce.Tradičními barvami adventu jsou fialová,…
Jak upéct kynutou makovou bábovku
Jak upéct kynutou makovou bábovku | recept na kynutou bábovku. Kynutá bábovka se dělávala u nás doma. Nikdy jsem neměla odvahu ji zkusit, postup mi př…