Přejít k hlavnímu obsahu

Jak mohu na Facebooku blokovat osobu, se kterou nechci sdílet informace

Blokování na Facebooku umožňuje zneviditelnění vašeho profilu osobě, u které si nepřejete, aby na váš profil nahlížela a sledovala vaše aktivity. Zablokování uživatele je důvěrné, blokované osobě nebude zasláno žádné oznámení, čímž můžete předejít konfliktu.

1

Blokovat na Facebooku konkrétního uživatele můžeme třemi cestami. Nejprve se přihlaste do svého profilu na www.facebook.com

2

Přejděte na stránku Nastavení soukromí na adrese http://www.facebook.com/privacy Klikněte na položku Block List (poslední), v nabídnutém formuláři uveďte jméno či užívanou přezdívku na Facebooku osoby, kterou požadujete zablokovat, nebo její emailovou adresu.

3

Jestliže jste neúspěšní, můžete využít druhou ze tří cest, jak dosáhnout kýženého cíle a dotyčné osobě zneviditelnit váš Facebook účet. Navštivte stránku osoby, pro kterou žádáte blokování. Pomocí odkazu "Nahlásit tuto osobu" v dolní části jeho profilové stránky se vám zobrazí stránka, na níž budete mít možnost zaškrtnout políčko "Zablokovat tohoto uživatele".

4

Třetí a poslední variantou je odkaz "Nahlásit", který je umístěn vedle zpráv ve složce s doručenou poštou. Nyní vás dotyčná osoba nemůže na Facebooku vyhledat, zobrazit váš Facebook profil a ani žádným způsobem kontaktovat.

Blokovaný uživatel vás může vidět v aplikacích třetích stran, kterým zpřístupníme své informace. Předem si proto aplikaci prověřte.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak si změnit vzhled Facebooku
Zdá se vám prostředí Facebooku už okoukané? Oživte si Facebook novým vzhledem. Pokud užíváte prohlížeč Mozilla Firefox, budete to mít velice snadné. V…