Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvařit párky, aby nepopraskaly

Možná nad tímto problémem vyskytujícím se nezřídka v kuchyních bádalo nespočet vědců. Vždyť popraskané párky zkazí celý kulinářský dojem! A ani hořčice situaci mnohdy nespraví. Objevili jsme způsob, jak zařídit, aby párky ve vroucí vodě už nepopraskaly. Nikdy více! A vědecky vzato? Praskání párků neovlivňuje pouze jen teplota vody, ve které párky vaříme, ale i kvalita párků, tedy konkrétně střívka. Pokud máte z popraskání párků stále obavu, můžete buď kupovat párky, které jsou jednotlivě zabaleny v pevné fólii, nebo dát na naše níže osvědčené rady. Testováno na vlastní kůži.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Marie Pokorná (neověřeno) | Ne, 04/13/2014 - 14:44

Ano, zásadně ohřívám párky bez vody, ale jen v mikrovlnné troubě a trocu propíchnout!

Oľga Noskovičová (neověřeno) | Po, 07/27/2015 - 12:39

Párky varím nad parou, tak ako parené buchty. Sú šťavnaté a nepopraskajú.

Ivana Balašová (neověřeno) | St, 08/05/2015 - 13:13

Ohřívám párky na pařáčku na knedlíky.

poetkavlasta (neověřeno) | So, 02/27/2016 - 14:24

Děkuji za všechny rady k ohřívání párků. Popraskání se mi stávalo dost často. Teď už vím, jak na to! Díky Vlasta

Věrka Sládková (neověřeno) | So, 03/12/2016 - 10:18

Bezchybné ohřívání párků docílíte tak, že je ponoříte až to vroucí vody. Přívod tepel.zdroje (plyn, elektřina) vypněte, nádobu přiklopte pokličkou a nechte ohřívat 10 minut. Je to dlouhými léty osvědčený "řeznický" recept. Co se týká prasknutí párků ještě NIDKY nezklamal.!!

Milan Kruliš (neověřeno) | Pá, 06/17/2016 - 13:49

Vážení žádné napařováky,žádná studená voda...Jakýkoli párek,žádné vybírání,ale obyčejně přivedu vodu v nádobě do varu a párky tam vložím a přiklopím pokličkou. Plamen zhasnu a do pěti minut mohu bez problémů servírovat.Jak prosté.....dobrou chuť.

Další zajímavé články

Jak poznat škodlivé látky v kosmetice
Jak vytvořit přírodní zahradu
Jak v domácnosti využít ocet