Přejít k hlavnímu obsahu

Jak uvázat šátek na krk

Jak uvázat šátek na krk? Ačkoliv v minulosti byl šátek kolem krku především symbolem pionýrů, v dnešní době je naopak symbolem mnoha elegantních žen. Ty, které si ho koupí, však velmi často řeší jeden důležitý a zásadní problém, a to jak ho vlastně uvázat.

1

Různých metod uvázání šátku na krok existují minimálně desítky, a my vám představíme ty nejjednodušší a zároveň nejvyužívanější, jelikož vypadají velmi elegantně. Šátek uvázaný kolem krku je navíc velmi variabilním doplňkem, který vypadá velmi hezky jak ke kostýmku, tak i ke sportovnímu outfitu. Stačí jen vybrat vhodný šátek vhodné velikosti, barvy a materiálu a také zvolit vhodný způsob jeho uvázání.

2

Základem je samozřejmě takzvaný jednoduchý uzel. Stačí čtvercový šátek přeložit příčně napůl, umístit na ramena a vytvořit jednoduchý uzel. Je to jednoduché a vypadá to velmi dobře. Další možností je opět přeložení šátku napůl, čímž opět vznikne takzvaný třícípý šátek, který stačí přiložit na krk a prostě jednoduše uvázat na uzel. Vyčnívající konce mohou volně plandat, nebo je lze pod samotný šátek zastrčit, aby nebyly vidět.

3

Při uvazování šátků se samozřejmě lze inspirovat i u mužů, tedy konkrétně u jejich kravat. Šátek složíme na různě široký pruh látky a další postup takového uvázání je víceméně stejný, jako u výše uvedených způsobu, pouze samotné konce se volně pohupují. Tato metoda je velmi elegantní a originální, jelikož je málokdy používaná. Takto uvázaný šátek může mít uzel nejen na přední straně krku, trochu výstřednější variantou pak může být uzel uvázaný na libovolné (tedy levé nebo pravé) straně krku.

4

Kdo se nechce trápit samotným složitým uvazováním, může zvolit i řadu různých doplňků a spon, kterými se šátek pouze provlékne a perfektně drží. Přitom na první pohled vypadá, jako by byl skutečně uvázaný.

5

Přesto však mají skutečné uzly své kouzlo a řada lidí raději věnuje čas tomu, aby se je naučila. Metod vázání šátku je zkrátka více než dost a věříme, že právě ty zmíněné v tomto článku vám pomohou. Rozhodně však nezkoušejte typický pionýrský uzel, jelikož ten by možná vzbudil naopak posměšné reakce, než ty pochvalné.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak si vybrat tu správnou kabelku
Jak poznat škodlivé látky v kosmetice
Jak pečovat o bižuterii a šperky
Jak bezpečně smažit a péct
Jak přežít Vánoce