Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybavit koupelnu přes internet

29. Listopad 2013

Chystáte se na rekonstrukci koupelny? Potřebujete obměnit stávající koupelnové doplňky a nahradit je jinými, modernějšími? Přečtěte si náš návod, jak vybavit koupelnu z pohodlí domova rychle, jednoduše, bez starostí a navíc s ušetřenými penězi!

1
Nakupujte přes internet, ale opatrně!V dnešní zrychlené době je každá ušetřená vteřinka drahá, času málo a ne vždy se nám chce jezdit do specializovaného, leckdy vzdáleného a mnohdy zbytečně drahého obchodu koupelnami. Krom ušetřených peněz, času a nervů, si můžeme při nákupu přes internet dopřát komfort a pohodlí domova. Koupelnové doplňky a vůbec kompletní vybavení koupelen, lze pořídit výhodně na internetu. Ale pozor na to, co kupujete, kde a za jakých podmínek! My jsme nakupovali v obchodě, který má prokazatelné reference, kvalitní sortiment a lidský osobní přístup!
2
Jakmile si najdeme poctivý a kvalitní internetový obchod koupelnami a jejich vybavením, pak stačí jen pohodlně prohlížet a objednávat to, co potřebujeme. Samozřejmě vycházíme z toho, co jsme si při rekonstrukci / dovybavení koupelny předem naplánovali, rozměřili - a tomu je třeba objednávku uzpůsobit. Výhodou internetového obchodu je jeho široká škála produktů v mnoha variantách provedení a rozměrech. Není problém se obrátit na zaměstnance e-shopu s dotazem na rozměry, dostupnost, variabilitu atp.
3
Vybavujeme koupelnu – vodovodní baterieV obchodě najdeme mnoho druhů van, sprchových koutů, moderních a velmi oblíbených masážních boxů. K nim snadno a v rychlosti pořídíme řadu doplňků, např. velký výběr koupelnových a vodovodních baterií, které si libovolně a vhodně nakombinujeme s vybranou vanou či sprchovým koutem. Ale pozor! Při výběru baterií, které jsou v obchodě zastoupeny v mnoha variantách provedení a způsobech určení, dbáme na rozměry tak, aby nám „seděly“ doma při instalaci. Rozměrů je několik, vše je ale zcela jasně popsáno přímo u daného zboží. Vodovodní baterie jsou dispozici klasické pákové, kohoutkové i sprchové. S obrovským výběrem pořídíme i luxusní originální baterie, prostě, vybere si každý, i ti nejnáročnější.
4
Jednou měř, dvakrát řež!Toto oblíbené a pravdivé rčení je dobré zvláště při internetovém nakupování mít na paměti neustále. Naštěstí, vždy má zákazník právo zboží vrátit / vyměnit, pokud by se třeba při objednávce spletl. Internetový obchod s poctivým přístupem ale zákazníkovi vždy vyjde vstříc a produkt vymění. Pokud si někdy nejsme jisti správným rozměrem produktu, je vždy dobré před objednávkou a nebo v rámci objednávky zaslat dotaz. My jsme vše vyřídili v pohodlí domova, beze stresu a shonu. Ušetřili jsme hned třikrát. Nejprve čas, který znamená i peníze, potom cestu do obchodu a nakonec i samotné výrobky za výhodné internetové ceny uspořily značnou sumu.
5
V elektronickém obchodě, kde jsme nakupovali nejen koupelnové vybavení, jsme se setkali zvláště s milým, takřka rodinným přístupem, který dnes již chybí i v kamenných prodejnách. Proto můžeme vřele nákup koupelnového vybavení v obchodě www.ekotle.eu doporučit. Nakupujte bez starostí, pořiďte si koupelnu a její vybavení za výhodné ceny!
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Autoři snímků: Karolina Michalak,

Hodnocení

My prakticky celou koupelnu vybavovali přes internet a můžu říct že vypadá přesně tak, jak jsme si ji představovali. Ze všeho nejlíp dopadlo asi naše umyvadlo. To vypadá totiž ještě lépe, než jsme si ho představovali. Máme tam totiž takové velmi neobvyklé z přírodního kamene.

Pavel Valášek (neověřeno) | Po, 04/29/2019 - 23:56

No, já si myslím, že je super, že se dnes dá i vybavení koupelny koupit přes internet. Na druhou stranu je ale v mnoha případech lepší podívat se na vybavení i osobně, protože z obrázku a popisu člověk vše nepozná. Já třeba přes internet do koupelny kupoval akorát dlažbu, protože se mi za žádnou cenu v kamenných obchodech nedařilo najít takovou, jakou bych si tam představoval.

Vašek P. (neověřeno) | Pá, 12/21/2018 - 18:04

Díky za tipy. To my když jsme vybavovali koupelnu, tak jsme přes internet kupovali jen různé doplňky. Co si pamatuji, tak jsme objednávali například skříňku pod umyvadlo, protože ty, co měli u nás v kamenných obchodech se nám nelíbily. Přecejen, na internetu je v tomto ohledu mnohem větší výběr.

Petra K. (neověřeno) | Po, 11/12/2018 - 17:53

Vybavit koupelnu přes internet není zas tak těžké, ale chce to doslova dvakrát měřit a jednou řezat. Protože pokud se netrefíte do potřebných rozměrů, tak zboží můžete rovnou poslat zpátky do obchodu. Jinak, pokud neznáte žádný obchod s takovým zbožím, tak doporučuji mrknout na nabídku https://www.levna-koupelna.cz/ :) My si odtud objednali prakticky vše, od sprchového koutu až po skřínku pod umyvadlo, a všechno proběhlo naprosto bez problémů :)

Roman Dušek (neověřeno) | Po, 02/20/2012 - 19:33

Ne všechno při rekonstrukci koupelny lze pořídit přes internet. Dělali jsme úplnou rekonstrukci koupelny- elektrické podlahové topení, velký otopný žebřík Koralux, rohová vana...Toto jsou komponenty, které je potřeba objednat u firmy, která vám dané práce provádí.

Další zajímavé články

Jak využít citrusové slupky pro úklid | tipy. Slupky z pomeranče, citronu nebo jiných citrusů často vyhazujeme nebo při pečení zužitkujeme maximálně t…
Jak správně skladovat léky | rady a tipy. Čím jsme starší, tím více léků obvykle užíváme. Většinou nám je předepíše obvodní lékař nebo příslušný speci…