Přejít k hlavnímu obsahu

Jak získat atraktivní práci? Titul MBA vám pomůže v Česku i v zahraničí

03. Srpen 2019

Kvalitní vzdělání je dnes jedním z hlavních předpokladů úspěchu na trhu práce. Bez vysokoškolského titulu je u nás i ve světě téměř nemožné uspět u pohovoru na kvalifikovanou nebo vedoucí pozici.

1

Samotné odborné znalosti k získání dobrého místa nestačí

Praktické dovednosti a zkušenosti jsou samozřejmě samy o sobě cennou hodnotou každého uchazeče, pro získání lukrativního zaměstnání ale rozhodně nestačí. Většina zaměstnavatelů dnes u vyšších pozic automaticky vyžaduje i doklad o dosaženém vysokoškolském vzdělání. Proto na vysokých školách stále častěji studují nejen čerství absolventi středních škol, ale také všichni, jimž záleží na rozvoji jejich kariéry. Vysokoškolský titul je totiž faktickým dokladem našich odborných znalostí i schopnosti věnovat se soustavně svému zdokonalování, který nám otevírá dveře k úspěchu. U většiny společností se bez něj dnes nepropracujeme ani do užšího kola výběrového řízení.

2

Vysokou školu školu vybírejte pečlivě. Vyplatí se to

Pokud jste se rozhodli doplnit si kvalifikaci, vybírejte vysokou školu pečlivě. Kromě svých zájmů byste měli zohlednit i možnosti uplatnění na pracovním trhu a uznávanost dosaženého titulu. Zejména pokud plánujete hledat práci mimo území České republiky, může se vám vyplatit získat některý z celosvětově uznávaných titulů.

3

Vysoká škola Praha vám umožní získat MBA i při zaměstnání

Co je MBA? MBA neboli Masters of Business Administration je titul, se kterým se snadno dopracujete k úspěchu ve většině zemí světa. Můžete s ním nastartovat kariéru na tuzemském trhu, v rámci celé EU i v dalších zemích včetně USA. Je skvělý, zejména pokud toužíte po práci na manažerské pozici nebo ve státní správě.

Studium na vysoké škole je dnes možné i pro pracující. A zvládnete ho, i pokud musíte skloubit pracovní povinnosti s péčí o děti. Vysoká škola Praha zajišťuje prezenční i magisterské studium hned v šesti studijních oborech. A navíc po absolvování MBA Praha můžete pokračovat ve studiu v magisterském programu.

Návod obsahuje komerční sdělení.

Klíčová slova: Vysoká škola Praha
Autor: Anonym
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak psát správně datum
Jak s dětmi vyrobit herbář
Kam s dětmi na školní výlet?
Jak psát vánoční přání bez chyb