Přejít k hlavnímu obsahu

Jak získat offsetovou hypotéku - hypotéku se započtením úspor

03. Leden 2014

Offsetová hypotéka je moderní finanční produkt, který funguje na bázi spoření a hypotéky. Částka za hypotéku se převede do spoření a úroky z vaší hypotéky jsou sníženy o částku, která se spoří na spořícím účtu. Pokud si zvolíte správný poměr mezi půjčenou částkou a splátkami, tak může být úrok kompletně kryt právě ze spořícího účtu. Jak offsetovou hypotéku získat? Čtěte pár rad.

1
Návštěva banky Pokud máte zájem o využití výhodného produktu, jakým je offsetová hypotéka, tak navštivte banku, nejlépe svojí a zeptejte se, jestli takovou možnost nabízí. V současné době nabízí možnost offsetové hypotéky většina bank. Nejprve si zjistěte podmínky, které banka nabízí, důležitý je pro vás poměr spoření a úroku.
2
Hypoteční specialista Obraťte se na nezávislého hypotečního specialistu. Je to nejlepší možnost, která bude mít za cíl výběr nejvýhodnější offsetové hypotéky. Specialisté vám také správně určí dobu splácení a výši úroku.
3
Vyřízení offsetové hypotéky Jděte do banky a hypotéku si zařiďte, pokud již máte plán od hypotečního specialisty, tak jednejte podle něj. Pokud jste jeho služeb nevyužili, tak se domluvte s bankovním poradcem a nechte si od něj spočítat různé modely splácení a úroků tak, aby pro vás byla hypotéka co nejvýhodnější. Obvykle se uzavírá na 5-20 let. Nespokojte se s málem, pokud vás bude poradce odbývat, tak raději zvolte jiného, je zapotřebí, aby jste měli jistotu, že se vám budou úroky krýt se spořením.
4
Pozor Offsetovou hypotéku, a prakticky jakýkoli jiný druh hypotéky, vždy vyřizujte osobně, nikdy nevyužívejte zprostředkovatele a už obzvláště ne finanční poradce, kteří vám navrhnou vyřízení offsetové hypotéky za vás. Pokud se k takovému kroku zavážete, tak získáte nevýhodný finanční produkt, ve kterém bude navíc započítána odměna pro finanční poradce. Jediný s kým jednejte, tak je poradce v bance nebo hypoteční specialista.
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto k návodu na vyřízení offsetové hypotéky: ilustrační, sanja gjenero, ID: 1148457, zdroj: sxc.hu

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Kryptoměny jsou technologickým fenoménem posledních let a lidé šílenství kolem nich přirovnávají k začátku internetu. Kryptoměny se začaly dostávat do…