Přejít k hlavnímu obsahu

Jak být inteligentnější

22. Duben 2019

Inteligence je rozumová schopnost řešit určité úkoly, schopnost přizpůsobit se novému prostředí, řešit vztahy, apod. Jinými slovy je to vrozená vlastnost, kterou jsme schopni do určité míry měnit. Pokud na sobě chceme zapracovat, zaměřme se na tu část, která nám dělá největší potíže. Takto to chodí i v životě. I ve škole se učíme do předmětu, který nám jde nejhůř. Tímto článkem se ale pokusím shrnout 3 obecné body, které Vám mohou pomoci k zlepšení Vaší inteligence.

1

Naučte se relaxovat. Toto je „činnost“, kterou umí málokdo. Zvládli byste nemyslet na nic alespoň minutu? Zkuste to. Když to nepůjde, zavřete oči, představujte si černý vesmír s hvězdami, které postupně zhasínají a uvidíte jen tmu a žádné myšlenky. Relaxujte každý den, stačí 5 minut. Pomůže to Vaší koncentraci.

2

Poslouchejte vážnou hudbu. Kdyby Vám to mělo dělat potíže, tuto část vynecháte, ale pro mě je vážná hudba skvělá pro odpočinek. Experti radí, abyste si pouštěli Mozarta. Zkuste to a pokud se Vám zalíbí, přejděte i na další skladatele vážné hudby.

3

Čtěte. I tento způsob posílení inteligence je podložen vědeckými výzkumy. Čtěte jen tak pro zábavu a uvidíte, že to prospěje jak slovní zásobě, tak i Vaší inteligenci.

Autor: jakub
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak čerpat energii ze stromů
Jak na zlepšení paměti
Jak zmírnit úzkost
Jak ošetřit řezné poranění