Přejít k hlavnímu obsahu

Jak být inteligentnější

Inteligence je rozumová schopnost řešit určité úkoly, schopnost přizpůsobit se novému prostředí, řešit vztahy, apod. Jinými slovy je to vrozená vlastnost, kterou jsme schopni do určité míry měnit. Pokud na sobě chceme zapracovat, zaměřme se na tu část, která nám dělá největší potíže. Takto to chodí i v životě. I ve škole se učíme do předmětu, který nám jde nejhůř. Tímto článkem se ale pokusím shrnout 3 obecné body, které Vám mohou pomoci k zlepšení Vaší inteligence.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Ivan M. | St, 09/09/2009 - 15:57

Co se tyče relaxace, nemůžu než souhlasit. Občas jde velmi těžko, ale jaký je potom dobrý pocit, pokud se to povede, lepší spánek a nálada. V jedné knížce se psalo, že se dá mysl představit jako hladina vody, pokud je stále rozbouřená, tak případné kapičky (vnější impulsy) tvoří jen malou odezvu, avšak když je mysl klidná jako hladina klidné vody, jsme schopni reagovat na vnější impulsy mnohém adekvátněji. Mimo to, neschopnost uvolnit si mysl může vést i k zdravotním následkům. Na uvolnění mysli doporučuji myšlenkové mapy (vyházet vše z hlavy) a metodu pro vedení si úkolů GTD.

Další zajímavé články

Jak připravovat bylinkové čaje