Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na módu – módní trendy jaro 2013

03. Červen 2013

Jaro a módní trendy 2013. Jaro přináší novou energii, plno inspirace a překvapení. Venku se oteplí a my spontánně a rádi přizpůsobujeme svůj šatník. V obchodech je nabídka jarního oblečení již kompletní, vždyť měsíc březen je i astronomickým příslibem jara, byť by si počasí dělalo, co chce. Jaro je prostě tady a s ním i nové trendy oblečení. Pojďme se společně podívat co se na jaře bude nosit, co v dámské módě přetrvává, anebo jaký převažuje styl.

1

Pro dobrý pocit

Noste to, v čem se cítíte dobře. Základním prvkem oblečení jsou kalhoty, přetrvávají úzké v jakékoliv barvě, ale už to nejsou pastelové barvy. Variabilní část oblečení jsou černé úzké kalhoty z pružného materiálu, mohou to být džíny, ty jen tak ze šatníku nevymizí. Je to krásná, praktická i klasická móda, džíny každý rok mají ozvláštnění nějakým módním prvkem. Košile nebo tričko s těmito kalhotami tvoří hlavní část vybavení každého šatníku.
Kalhoty si vždy vyzkoušejte, i když nosíte stále stejnou značku, je to jistota, že vám padnou na tělo. Vyberte si úplně rovný střih, takzvané cigaretové nohavice, bez výrazného prošívání, nápisů a blýskavých aplikací. To je styl, který vám vydrží celou sezónu a přežije i tu další. Je to variabilní typ, který se hodí na každou příležitost, do společnosti, do práce i na denní nošení.
Kalhoty s potiskem širokého střihu jsou velkým trendem letošního jara a připomínají spíš spodek od pyžama.

2

Klasika, ale i móda s romantikou

Nemůže být nic stylovějšího, než ženské šaty. To samé platí i o sukních, nyní těch dlouhých až na zem, z lehounkého materiálu, které vlají do všech stran. Dlouhé sukně zařaďte na běžné nošení, tedy i do práce a kamkoliv jdete.

3

Móda šedesátých let

Elegantní styl pouzdrových šatů a sukní s vysokým pasem je tady. Tento styl krásně kopíruje siluetu. Počítejte s převahou opravdu sytých barev, zejména dominuje barva smaragdově zelená a královsky modrá.
Šaty v bronzových a zlatých metalických barvách i nablýskaná saka noste všude, nejen do společnosti.

4

Kůže nezklame

Nosí se stále, byla trendem zimní módy, bude i na jaře. S kůží nemůžete nic pokazit. Pořiďte si na jaro cokoliv z tohoto odvážného a sexy materiálu. Bundy, saka, kalhoty nebo černé celokožené šaty.

5

Záplava pruhů

Počítejte se sezónou pruhů a to jakýchkoliv, pruhů všech typů, šířek a barev. Obohaťte svůj šatník sakem, kalhotami nebo šaty s nápaditými pruhy.

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak správně tvarovat obočí
Jak se obléct do divadla
Přestože nemusíte patřit zrovna k milovníkům divadla, čas od času navštíví nějaké představení každý z nás. Dress code byl dříve dost přísný, dnes se t…
Obrázek není k dispozici
Jak nakupovat v e-shopu Uncle Sam (UNCS)
Uncle Sam kožená bunda, Uncle Sam tepláky, Uncle Sam trika… Značku sportovního oblečení Uncle Sam založili bratři Robert a Michael Geiss v Kolíně nad…