Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na módu – zimní trendy

11. Únor 2014

Základ vašeho šatníku v sezóně zima 2011/2012 by měly tvořit pleteniny v podobě pletených šatů, pulovrů, hitem jsou dámské svetry například s norskými vzory. Z materiálů krom bavlny a vlny nezkazíte nic ani kůží, v botníku byste měla mít minimálně dvoje kozačky, a to kozačky nad kolena a kozačky jezdeckého stylu. Trendem zimy je trenchcoat čili baloňák a umělé kožešiny. Doplňky tvoří již tradičně stylové barevné šátky či opět pleteniny v podobě šál, dlouhých rukavic či volných čepic.

1

Pleteniny – to je hit, se kterým budete v zimě in. Nezáleží přitom, zda vás učaroval v šatníku starší pulovr nebo dáváte přednost nějakému novějšímu kousku. V oblibě teď jsou robustnější dámské svetry s pestrobarevnými norskými vzory a například s vypletenými vzory sobů.

2

Do pořádné zimy taky pořádné kozačky! Ideální černé barvy, volíme univerzálnější styl – čím více zdobené kozačky, tím méně prostoru pro kombinování s ostatním oblečením. Kozačky nad kolena jsou vhodné pro štíhlé nohy, kozačkami jezdeckého stylu nikdy nic nekazíte.

3

Hřejivé kožíšky a lesklé zimní bundy jsou v kurzu. Kožíšky teď najdete i na rukávech nebo límcích, prostě všude tam, kde se hodí. Naštěstí si vystačíte s umělou kožešinou. Dámské zimní bundy s páskem na zavazování, prošívané lesklé bundy… Určitě vám budou slušet.

4

Pánský styl? No proč ne! Košile, boty i klobouky… Pánský (mnohdy i nedbalý) styl se letos výrazně promítá do dámského šatníku. Nemusí se ale vyplatit kombinovat tradiční dámské oblečení s moderním stylem převzatým z pánských šatníků.

5

Barvy! Zima je obvykle obdobím, kdy na barvách módní návrháři šetří a přiklánějí se více k šedé a černé barvě. Tentokrát je tomu jinak! Oranžová, fialová nebo světle modrá dostaly svůj prostor. Vyzkoušejte odvážnější barevné kombinace, obzvlášť fialová vás může mile přikvapit.

6

40. i 70. léta se vracejí. Alespoň v módních trendech, v zimě si užijete retro stylu nadmíru. Elegance 40. let nebo volnější styl sedmdesátek ve slušivém kabátě? Letos se ve svém stylu rozhodně najdete, není zde snad nic, co by vás ve výběru omezovalo.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak na módu – módní trendy jaro 2013
Jak vám pomůže módní inspirátor?
Jak správně tvarovat obočí
Jak na zimní módu 2016