Přejít k hlavnímu obsahu

Jak na ruční mytí nádobí | rady

29. Prosinec 2019

Jak na ruční mytí nádobí | rady. Určitě nepotřebujete radu, jak mýt ve dřezu nádobí. Ale třeba vás potěší, když vám nabídneme nějaké tipy na mytí, které ještě neznáte.

Co je potřeba

savo

voda

bílý ocet

gumové rukavice

1

Zapékací mísy z ohnivzdorného skla mohou být poznamenané fleky a šedými skvrnami, se kterými si nevíme rady. Způsobují to potraviny, které obsahují bílkoviny-třeba vejce, sýry, mléko. Ale je pravda, že žádná bílkovina neodolá bílému octu. Takže využijme tenhle poznatek a jediné, co musíte udělat, aby nádobí se zase třpytilo jako nové, vzít houbičku nebo hadřík a navlhčete je v octu. Pak už jenom přetírejte, trochu přitlačte a výsledek je hotov. Nádobí je celistvě bílé.

2

Zničte spolehlivě bakterie

Po umytí nádobí si ve dřezu i připravte jednoduchý antibakteriální roztok. Jedna lžíce sava je dostačující na 4 až 5 litrů vody. Umyté nádobí nechte máčet v tomto roztoku 5 až 10 minut a pak ho opláchněte čistou vlažnou vodou. Nezapomeňte použít gumové rukavice při práci s bělícím roztokem.

3

Aby ruce nepáchly po gumových rukavicích

Gumové rukavice většinou zanechávají na rukou zápach po pneumatikách od auta. Nepomáhá ani opakované oplachování. Dřív než vklouznete do rukavic, použijte na ruce pleťové mléko a pěkně ho v rukách rozetřete. Vůbec nebudou pak páchnou po gumě a ruce dostanou kvalitní hydratační procedůru.

Při práci s bělicím prostředkem, se savem, používejte výhradně rukavice

|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vyčistit měděné nádobí
Jak pečovat o myčku nádobí | rady
Jak vybrat myčku nádobí | rady
Obrázek není k dispozici
Jak na čištění sporáku
Jak oživit staré tričko