Co je potřeba

počítač
online připojení
online kalkulačka
znalosti

1

Bylo by naivní, myslet si, že v dnešní době dostanete něco zadarmo a že obchodníci myslí jen na vaše blaho. Bohužel, taková je doba, prodejci hlavně myslí na své peněženky. Rozhodnutí je jen na vás. Vy nesmíte prohloupit a skutečně koupit ten nejlevnější plyn.

2

Právě proto, je dobré mít neustálý přehled o aktuálních nabídkách dodavatelů plynu. Dodavatele můžete změnit jednou za půl roku. Pokud by tedy došlo k nějaké změně, či by vám současný dodavatel plynu přestal vyhovovat, není problém provést změnu.

3

Nabídky jednotlivých dodavatelů získáte osobní návštěvou jednotlivých poboček, což ale není zrovna nejpohodlnější. Obchůzky zaberou hodně času a vy nakonec po jejich návštěvě můžete být zahlcení přehršlí informací a oklamáni neobjektivním vychvalováním. Vy přitom potřebujete jasné informace a ne haldu balastu. S tím vám může pomoci kalkulačka plynu.

4

Kalkulačka plynu je moderní pomůcka, která usnadňuje hledání dodavatele toho nejlevnějšího plynu. Potřebujete k tomu pouze počítač a online připojení. Do jednoduchého formuláře na specifickém portále zadáte údaje jako: kraj, znalost spotřeby plynu, spotřeba plynu MWh, spotřeba v m3 a dočasného dodavatele. Na tomto podkladě, během pár okamžiků, získáte jasný přehled o cenách za plyn od všech dodavatelů. Přehled vám zobrazí, kolik byste za danou spotřebu plynu zaplatili u jiných společností. Díky tomuto přehledu si pak můžete snadno ujasnit, zda máte skutečně tu nejvýhodnější cenu anebo je na čase provést radikální změnu.

Varování

Nutno však říci, že kvůli rozdílu pohybujícího se řádově do výše jedné stokoruny, se nejspíše změna dodavatele plynu příliš neoplatí. Přestože je každá koruna dobrá

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)