1

Možná jste už při nakupování ve svém oblíbeném internetovém obchodě a při vyplňování platební údajů narazili na tajemné políčko: „Uplatnit slevový kupón“ nebo „Zadejte slevový kód, pokud jej máte k dispozici“. A protože jste žádnou takovou výsadu neměli nebo nikdo z přátel vám slevový kupón neposlal, zaplatili jste za zboží v košíku plnou cenu.

2

Stejně jako jsme v minulosti z novin a časopisů vystřihávali slevové kupóny na uplatnění slevy, k podobným „výstřižkům“ se dnes vrací i internetová stránka a služba v jednom Slevovekody.com.

3

Stránka tyto slevové kupóny, slevové kódy a různé časově omezené akční nabídky internetových obchodů shromažďuje a zdarma o akcích obchodů posílá odběratelům do e-mailové schránky informace.

4

Registrace k odběru není povinná a slevové akce lze využívat ihned i bez zadání e-mailové adresy. Odběr na e-mail je ale pohodlnější a neunikne tak nikomu žádná právě probíhající akce nebo výprodej.

5

Cesta k úsporám při každém nákupu ve vašem oblíbeném internetovém obchodě je více než jednoduchá a k úspěšnému přihlášení k odběru stačí 2 minuty času.

6

Navštivte stránku se slevovými kódy: Slevovekody.com. Zadejte svou e-mailou adresu, kam mají být informace o akcích, slevové kupóny a slevové kódy doručovány.

7

Navštivte svou e-mailovou schránku a potvrďte aktivaci bezplatného účtu.

8

Vyplňte o sobě údaje – řekněte provozovateli mimo jiné, zda preferujete slevové kódy z obchodů s elektronikou, nebo vás zajímají více slevy do obchodů s potřebami pro domácnost, dům a zahradu. Uživatel obdrží e-mail pokaždé, když se objeví slevový kód v určitém, předem vybraném obchodě nebo kategorii. Proto i provozovatel stránek odběratelům doporučuje, aby sdělili, jaké nabídky upřednostňují, aby se omezil počet obdržených zpráv a oznámení.

A je hotovo.

9

Slevové kupóny, slevové kódy a další slevy - jak je uplatnit při nákupu:

Navštivte stránku Slevovekody.com a vyhledejte svůj oblíbený internetový obchod, u kterého chcete nakupovat. Vyhledejte slevu a slevový kód si zkopírujte. Budete přesměrování na e-shop, ve kterém chcete nakupovat.

Jakmile si zboží vyberete, objednávku dokončíte vložením zkopírovaného slevového kódu do příslušeného pole pro uplatnění slev a výhod akčních nabídek. Z ceny se odečte výše poskytnuté slevy, kterou uplatňujete.

Návod obsahuje reklamní sdělení.

Tipy
  • Ušetřete při nákupu vánočních dárků pomocí slevových kódů slevových kupónů v obchodech, jako je například MALL.cz, Alza, Bonprix, Baťa, eProton, Kasa.cz nebo při nákupu v Tescu.
  • Před každým svým nákupem na internetu navštivte Slevovekody.com a vyhledejte si akční nabídky, slevy a výprodeje. Pokud obchod aktuálně žádnou slevu neposkytuje, pošlete přes uveden internetové stránky podnět, aby provozovatel pro vás slevu zajistil. Čím více žadatelů bude, tím vyšší šance, že i obchod slevovou akci pro zákazníky spustí.
  • Před uplatněním slevy si zkontrolujte, dokdy je slevový kód možné uplatnit. Slevy jsou často časově omezené.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.142855
Average: 4.1 (7 votes)