Přejít k hlavnímu obsahu

Jak připravit domácí bramborové hranolky | smažené na oleji i pečené v troubě

Jak připravit domácí bramborové hranolky | recept na domácí hranolky smažené i pečené v troubě. Bramborové hranolky nepatří ke zdravému stravování, ale co naplat, těší se velké oblibě a to nejen u dětí. Jejich příprava se zdá jednoduchá, ale začtete-li se do různých receptů, často si protiřečí a i v následných diskusích pod nimi se názory na to, jak je to správné, liší.

Vyzkoušela jsem dva různé postupy, o které se s Vámi podělím. Ve výsledku jsem nepoznala rozdíl, ale podotýkám, že hranolky nemám nijak zvlášť v oblibě. A nejčastější názor z diskusí, že studené hranolky podle postupu z (jakéhokoli) článku, se nedají jíst, není argument. I podle častého konzumenta jsou vychladlé hranolky nechutné všechny stejně. Hranolky podle následujícího postupu jsem smažila na tuku i pekla nasucho v troubě. Jen přírodní, neochucené. Vy si je okořeňte podle vlastní chuti, přeji dobrou chuť.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Další zajímavé články

Jak udělat hranolky | recept
Jak udělat hranolky | recept. Udělejte si své domácí hranolky. Recept na domácí bramborové hranolky, které si dochutíte podle vlastní chuti. Na přípra…